• JuliaAmalia

Fler unga blivande brudar?

Jag tänkte höra om det finns fler lite yngre blivande brudar här på forumet? Jag kommer själv vara 22,5 år när jag gifter mig i juli 2011 (är alltså 20,5 nu). Vore kul om det fanns fler lite yngre kommande brudar! :)

• Svar på tråden Fler unga blivande brudar?
  • sagoprinsessa
    MalinÄlskarAndreas91 skrev 2012-02-22 12:01:00 följande:
    Jo tack det går bra :)
    Präst och allt är bokat nu.
    Bara klädsel till min blivande.
    Vad härligt Glad
  • Emelie 87

Då har vi varit gifta i drygt 10 månader. :) 
    Här planeras det för fullt vad vi ska göra på årsdagen. :) 

En man, två barn, oändligt med kärlek
  • nrkpgbrud
    Emelie 87 skrev 2012-04-23 19:22:52 följande:
    Då har vi varit gifta i drygt 10 månader. :) 
    Här planeras det för fullt vad vi ska göra på årsdagen. :) 
    Grattis i förskott ! här har ni en 25åring som om mindre än 3 veckor gifter mig med en 22åring ;)
  • Cicci90

Jag kommer att vara 22 och sambon kommer att vara 26 när vi gifter oss den 11 augusti i år :)

• aviman

Vi kommer båda vara  24 år när vi gifter oss nästa sommar, 2013.

Vi visste direkt att det var rätt. Från första kyssen har vi inte varit ifrån varandra en dag (minus hans skidsemester) Hjärta

• Emelie 87
    nrkpgbrud skrev 2012-04-23 22:07:23 följande:
    Grattis i förskott ! här har ni en 25åring som om mindre än 3 veckor gifter mig med en 22åring ;)
    Tack! :) Grattis i förskott till er med. All lycka till er på eran stora dag. :)
  • Lovelydays

Jag är 24, fyller 25 i år, min blivande man är 34 och vi gifter oss utomlands i juni! :) Inte långt kvar nu!

• Pagnie

Jag kommer vara 23 när vi gifter oss i juli nästa år och min blivande kommer vara 24. Men vi fyller 24 och 25 några månader efter vigseln.

• ElinFalk85

Vet inte om vi anses som unga, gamla eller mitt emellan men jag är 26,5 och han är 29.5 nu när vi om 6 dagar (på valborg) gifter oss. =).

• arioso

Vi är också ganska unga, jag kommer precis ha fyllt 22 och han 28 när vi gifter oss i december. Då har vi varit tillsammans i fyra år och en månad.

Svar på tråden Fler unga blivande brudar?