Fler unga blivande brudar?
Jag tänkte höra om det finns fler lite yngre blivande brudar här på forumet? Jag kommer själv vara 22,5 år när jag gifter mig i juli 2011 (är alltså 20,5 nu). Vore kul om det fanns fler lite yngre kommande brudar! :)
Jag tänkte höra om det finns fler lite yngre blivande brudar här på forumet? Jag kommer själv vara 22,5 år när jag gifter mig i juli 2011 (är alltså 20,5 nu). Vore kul om det fanns fler lite yngre kommande brudar! :)
Då har vi varit gifta i drygt 10 månader. :)
Här planeras det för fullt vad vi ska göra på årsdagen. :)
Jag kommer att vara 22 och sambon kommer att vara 26 när vi gifter oss den 11 augusti i år :)
Vi kommer båda vara 24 år när vi gifter oss nästa sommar, 2013.
Vi visste direkt att det var rätt. Från första kyssen har vi inte varit ifrån varandra en dag (minus hans skidsemester)
Jag är 24, fyller 25 i år, min blivande man är 34 och vi gifter oss utomlands i juni! :) Inte långt kvar nu!
Jag kommer vara 23 när vi gifter oss i juli nästa år och min blivande kommer vara 24. Men vi fyller 24 och 25 några månader efter vigseln.
Vet inte om vi anses som unga, gamla eller mitt emellan men jag är 26,5 och han är 29.5 nu när vi om 6 dagar (på valborg) gifter oss. =).
Vi är också ganska unga, jag kommer precis ha fyllt 22 och han 28 när vi gifter oss i december. Då har vi varit tillsammans i fyra år och en månad.