• JuliaAmalia

Fler unga blivande brudar?

Jag tänkte höra om det finns fler lite yngre blivande brudar här på forumet? Jag kommer själv vara 22,5 år när jag gifter mig i juli 2011 (är alltså 20,5 nu). Vore kul om det fanns fler lite yngre kommande brudar! :)

• Svar på tråden Fler unga blivande brudar?
  • förlovadflicka
    Johannaz skrev 2011-06-08 10:12:10 följande:
    de går jätte bra :D allt är fixat o klart! lokalen vi hyr fixar allt, de e ett jätte fint pensionat som gör allt, mat, dekoration, städning, bröllopstårtan, så de är bara att luta sig tillbaka och tänka på en själv o va man ska ha :D

själv då???
    Jodå, allt är ju bokat, ska bara fixa festhäften, köpa in lite dekorationer till öppet hus, fixa hans kostym och sådana småsaker. Lutar oss tillbaka gör vi då inte, det finns alltid något man kan komma på att planera lite extra :P
  • izredam

Jag kommer vara 20 (fyller 21 på sensommaren sen..) och han kommer att vara 21.

• FelizLane

Jag kommer vara 22 och karln min 23. Jag är nyfiken på hur ni finansierar bröllopet? Hur stor budget har ni?! :) Vi kommer betala allting själva, vad vi vet i alla fall. Budgeten ligger på ca 40.000 kr

• förlovadflicka
    FelizLane skrev 2011-06-12 20:05:41 följande:
    Jag kommer vara 22 och karln min 23. Jag är nyfiken på hur ni finansierar bröllopet? Hur stor budget har ni?! :) Vi kommer betala allting själva, vad vi vet i alla fall. Budgeten ligger på ca 40.000 kr
    Vi betalar allt själva också... Ok, vi och vi, min fästman snarare :P Budgeten ligger på 40 000 egentligen men kommer nog att gå över med kanske 10 :P
  • madeleinejohan
    FelizLane skrev 2011-06-12 20:05:41 följande:
    Min m2b har två äldre systrar som båda två fått en del av sina bröllop betalda av mina svärföräldrar (deras föräldrar alltså), och detta kommer vi också få. Vi har en budget på 40.000:-, och deras finansiering kommer täcka ungefär hälften av vad vi har som budget. 
  • izredam

Sparade pengar och förhoppningsvis lite bidrag från mor- och farföräldrar på min sida i alla fall (jag är enda barnbarnet vilket alltid gör det lättare att få bidrag till större saker). Budgeten ligger på mellan 20 000 och 40 000, det beror på vilket alternativ vi tillslut bestämmer oss för.

• Anna89

Jag kommer att vara 21( fyller 22 några dagar efter) & min sambo 23

• LaKatiiX
    Johannaz skrev 2011-06-06 18:50:25 följande:
    jag kommer vara 18,5 och han 23:) vet man så vet man tihi
    Jag kommer precis hinna fylla 19, jag kände mig lite ensam ett tag! haha
  • Gamila

Jag kommer att vara 23 och min m2b kommer vara 26 :)

Ihh kyrkan är bokad :D

Svar på tråden Fler unga blivande brudar?