Fler unga blivande brudar?
Jag tänkte höra om det finns fler lite yngre blivande brudar här på forumet? Jag kommer själv vara 22,5 år när jag gifter mig i juli 2011 (är alltså 20,5 nu). Vore kul om det fanns fler lite yngre kommande brudar! :)
Jag tänkte höra om det finns fler lite yngre blivande brudar här på forumet? Jag kommer själv vara 22,5 år när jag gifter mig i juli 2011 (är alltså 20,5 nu). Vore kul om det fanns fler lite yngre kommande brudar! :)
jag 24 år och sambon fyller strax 26 när det blir giftermål. Varit tillsammans i 4 år då och känt varandra i närmare 6 år, hösten 2012 nånstans :) Blir giftermål strax under ett år efter förlovning som det ser ut nu. :)
Jag kommer vara 24 och mannen i mitt liv 37. Eller är det nu jag ska säga gubbe?
Nu har jag varit gift nästan en månad och jag kan säga att det är grymt att vara en ung liten fruga :D
Jag kommer inte att ha hunnit fylla 21 när jag gifter mig. Vi gifter oss den 5 Maj och jag blir 21 den 8 Maj :)
Så jag är lite ung.
Jag fyller 21 två månader efter vigsel 2012 och gubben fyller 23 en månad efter vigsel.
Själv har jag varit gift i lite mer än fyra månader nu.. det är verkligen awesome! :D
Och så har jag hunnit fylla 24. :)
nu har jag varit gift i fem månader :O
Och för tre månader sen fyllde jag 19:) håller med förlovadflicka! känns underbart tt vra en ung fruga:)
Jag är 23 och gifter mig i sommar!
Men har tre barn så jag känner mig inte så jätteung
Jag kommer vara 23 år och en dag när jag gifter mig, sambon kommer vara 24 år och tjugo dagar.
Jag och min sambo är 23 respektive 25 år när vi gifter oss 11 Augusti 2012. Kul att vi är många "unga" brudpar!!