Fler unga blivande brudar?
Jag tänkte höra om det finns fler lite yngre blivande brudar här på forumet? Jag kommer själv vara 22,5 år när jag gifter mig i juli 2011 (är alltså 20,5 nu). Vore kul om det fanns fler lite yngre kommande brudar! :)
Jag tänkte höra om det finns fler lite yngre blivande brudar här på forumet? Jag kommer själv vara 22,5 år när jag gifter mig i juli 2011 (är alltså 20,5 nu). Vore kul om det fanns fler lite yngre kommande brudar! :)
Kul att se hur gamla alla(många) andra som gifter sig är. Jag har hela tiden tänkt att jag gifter mig väldigt ung. Men inser nu att jag inte alls är det. Jag kommer att vara 26 (närmare 30 än 20!!) och min m2b 31.
Men det kanske är att vi förlovade oss efter bara 8 månader och nu gifter oss efter varit tillsamms i 3 år som gör att jag känner mig ung. Eller för att ingen annan av mina kompisar är i närheten av sådana tankar :)
Eller för att jag alltid hade tänkt att jag ska gifta mig när jag är typ 50 och verkligen vet att jag ska leva resten av mitt liv med den mannen jag tillbringat de senaste 20 åren med.
Hade inte en aning om att man kunde veta det redan nu innan jag träffade min m2b =D
Jag är 23 nu, kommer även vara det vid tiden för bröllopet. Fästis hinner precis fylla 28. :)
Tjena alla unga coola brudar!
Åh, vad skönt att det finns fler som jag! Jag kommer vara 23 och min prins kommer vara 24. Alla våra vänner är lite förbluffade då många av de inte ens har eller har haft någon pojkvän. Vi har precis firat vår 5 årsdag och när vi gifter oss sommaren 2012 kommer vi har varit förlovade i 6 år. När ma vet att det är rätt så vet man!
När vi var på bröllopsmässa var det många som frågade om vi skulle gifta oss eller bara var där på skoj innan de försökte sälja på oss saker. Då kände jag mig lite ung!
Kul med alla unga par som gifter sig! Dock är det också svårt för ingen av ens vänner förstår en. dom flesta av mina vänner bor fortfarande hemma och är arbetslösa. Jag har jobbat i 1½ år och flyttade hemifrån för ett bra tag sen så man känner sig så före alla andra :S
Jag är 20,5 år, 21 när jag gifter mig. Min fästman är 23 när vi gifter oss. Vi har varit tillsammans sen 2003 och förlovade sen 2006. P.g.a. ung ålder har vi haft det lite kämpigt i vårt förhållande, men de senaste åren har varit helt lugna och underbara och nu är det äntligen dags att gifta oss den 30 juli 2011 :)
kommer vara 22 och 33 när vi gifter oss i sommar =)
Jag är tjugotvå nu, och kommer vara det när vi gifter oss. De flesta i min bekantskapskrets pluggar just nu (precis som jag) och har kanske inte riktigt samma prioriteringar som jag. Men jag har faktiskt inte fått några negativa kommentarer från jämnåriga, mer från äldre släktingar. Folk har varit glada för vår skull bara :)
Jag tycker man ska få gifta sig när man vill. Om man känner sig redo som tjugoåring så är man säkert det, medan vissa är det senare i livet. Känns inte som något är bättre eller sämre än det andra. Man måste ju hitta någon att gifta sig med också. Jag hade tur och hittade min sambo tidigt i livet
Jag kommer vara 23 och min karl kommer vara 24. Vi har inte varit tillsammans speciellt länge (blev tillsammans sommaren 2009), men gått i samma skola sedan mellan stadiet och jobbade tillsammans 3 år innan vi blev tillsammans.
Så på den korta tiden vi varit tillsammans har vi hunnit flytta ihop, förlova oss, skaffa hund, få barn och i sommar ska vi gifta oss. Längtar jättemycket :)
Jag kommer hinna fylla 21 innan bröllopet, och min blivande make fyller 29 månaden efter. Att jag skulle vara ovanligt ung för att gifta mig är inget jag reflekterat så mycket över. Tycker det känns naturligt. Mamma var ju till exempel bara 19 när hon gifte sig med pappa. De var gifta i 20 år. När hon gifte om sig på senare dar varade äktenskapet bara i två år, så några bevis på att äktenskapet skulle bli sämre om man gifter sig ung har jag inte sett iaf.
Kul med alla unga par som gifter sig! Dock är det också svårt för ingen av ens vänner förstår en. dom flesta av mina vänner bor fortfarande hemma och är arbetslösa. Jag har jobbat i 1½ år och flyttade hemifrån för ett bra tag sen så man känner sig så före alla andra :S
Jag är 20,5 år, 21 när jag gifter mig. Min fästman är 23 när vi gifter oss. Vi har varit tillsammans sen 2003 och förlovade sen 2006. P.g.a. ung ålder har vi haft det lite kämpigt i vårt förhållande, men de senaste åren har varit helt lugna och underbara och nu är det äntligen dags att gifta oss den 30 juli 2011 :)
Jag kommer vara 24år och min blivande 25år :)
Vi har varit ett par i 5,5år, bott tillsammans i 5år, varit förlovade i 4år och har tillsammans en dotter på drygt 4år. Ja, dessutom har vi tre katter också :P
Det är dags nu, äntligen! haha