• JuliaAmalia

Fler unga blivande brudar?

Jag tänkte höra om det finns fler lite yngre blivande brudar här på forumet? Jag kommer själv vara 22,5 år när jag gifter mig i juli 2011 (är alltså 20,5 nu). Vore kul om det fanns fler lite yngre kommande brudar! :)

• Svar på tråden Fler unga blivande brudar?
  • Theresebride

Jag och min blivande kommer att vara 22 respektive 23 när vi gifter oss den 4/8 och kommer att ha varit ihop i 5,5 år.

• MalinÄlskarAndreas91

Jag kommer inte ens vara fylld 21 fyller 21 år 5 dagar efter giftermålet:)
    Min sambo kommer att vara 30år :)

• Emelie 87

Nu har det strax gått åtta månder! :) 

En man, två barn, oändligt med kärlek
  • Viccan

Själv kommer jag vara 25 (3 veckor innan jag fyller 26) och min underbara blivande man är 28 när vi gifter oss i Juli i år =)

Är jag gammal för denna tråden då =)

• annamopp
    Viccan skrev 2012-02-17 11:54:32 följande:

Själv kommer jag vara 25 (3 veckor innan jag fyller 26) och min underbara blivande man är 28 när vi gifter oss i Juli i år =)

Är jag gammal för denna tråden då =)

Funderade också på om jag är för gammal för den här tråden (?)

Jag kommer vara 26 och min blivande man 25 när vi gifter oss på midsommardagen i år =)
  • livet är bra fint ändå

Jag är 23 och han 29. Känner mig nästan också lite gammal nu, haha. Härligt!

• MalinÄlskarAndreas91

Jag menade 3 dagar efter. Vi gifter oss den 5 maj och jag fyller 21 år den 8 maj :)

• sagoprinsessa
    MalinÄlskarAndreas91 skrev 2012-02-22 11:29:32 följande:
    Jag menade 3 dagar efter. Vi gifter oss den 5 maj och jag fyller 21 år den 8 maj :)
    Det börjar närma sig för dig, hur går det med planeringen? Glad
  • Doofie

Kommer ha hunnit fylla 24 år när vi gifter oss nästa år. Sambon kommer ha hunnit bli 29.. Kul att det är många yngre par som gifter sig tycker jag :)

• MalinÄlskarAndreas91

Jo tack det går bra :)
    Präst och allt är bokat nu.
    Bara klädsel till min blivande.

Svar på tråden Fler unga blivande brudar?