Fler unga blivande brudar?
Jag tänkte höra om det finns fler lite yngre blivande brudar här på forumet? Jag kommer själv vara 22,5 år när jag gifter mig i juli 2011 (är alltså 20,5 nu). Vore kul om det fanns fler lite yngre kommande brudar! :)
Jag tänkte höra om det finns fler lite yngre blivande brudar här på forumet? Jag kommer själv vara 22,5 år när jag gifter mig i juli 2011 (är alltså 20,5 nu). Vore kul om det fanns fler lite yngre kommande brudar! :)
Jag och min blivande kommer att vara 22 respektive 23 när vi gifter oss den 4/8 och kommer att ha varit ihop i 5,5 år.
Jag kommer inte ens vara fylld 21 fyller 21 år 5 dagar efter giftermålet:)
Min sambo kommer att vara 30år :)
Nu har det strax gått åtta månder! :)
Själv kommer jag vara 25 (3 veckor innan jag fyller 26) och min underbara blivande man är 28 när vi gifter oss i Juli i år =)
Är jag gammal för denna tråden då =)
Själv kommer jag vara 25 (3 veckor innan jag fyller 26) och min underbara blivande man är 28 när vi gifter oss i Juli i år =)
Är jag gammal för denna tråden då =)
Jag är 23 och han 29. Känner mig nästan också lite gammal nu, haha. Härligt!
Jag menade 3 dagar efter. Vi gifter oss den 5 maj och jag fyller 21 år den 8 maj :)
Kommer ha hunnit fylla 24 år när vi gifter oss nästa år. Sambon kommer ha hunnit bli 29.. Kul att det är många yngre par som gifter sig tycker jag :)
Jo tack det går bra :)
Präst och allt är bokat nu.
Bara klädsel till min blivande.