Fler unga blivande brudar?
Jag tänkte höra om det finns fler lite yngre blivande brudar här på forumet? Jag kommer själv vara 22,5 år när jag gifter mig i juli 2011 (är alltså 20,5 nu). Vore kul om det fanns fler lite yngre kommande brudar! :)
Jag tänkte höra om det finns fler lite yngre blivande brudar här på forumet? Jag kommer själv vara 22,5 år när jag gifter mig i juli 2011 (är alltså 20,5 nu). Vore kul om det fanns fler lite yngre kommande brudar! :)
När vi gifter oss 2011 kommer jag att vara 23 och min fästman 25:) Vi kommer att ha varit tillsammans i 6 år då och jag tycker att det ska bli jättekul att gifta mig ung:)
Vi är också 24 år när vi gifter oss den 7/8 :) Vart gifter ni er?
På tal om reaktionerna på vår förlovning (som är = bröllop inom 2-3 år enligt oss) har de varit blandade. Min svärmor blev jätteglad för vår skull, hon har nog väntat;) Min mamma var glad för vår förlovning men tror inte att hon trodde att vi ska gifta oss så "snart" efter förlovningen (2 år). I övrigt verkar få personer nu för tiden ta en förlovning som ett "löfte" om äktenskap inom en snar framtid. Folk verkar mest bara tro att man förlovar sig för att visa att man hör samman, en mer modern version av frieri och förlovning antar jag...
Jag kommer vara nyss fyllda 24 och min sambo 38 när vi gifter oss 7/8 nästa år...
superstarfia: vad roligt med fler 24åringar som gifter sig 7/8 :) har ni kommit långt i planeringen?
vi har kommit så långt att vi bokat kyrka.. men vi hittar fan ingen lokal!!!
Vi har lite samma problem.. Allt är så dyrt i sthlm! Just nu jämför vi om vi ska ha en utan catering eller en där servering ingår men då måste man ha deras catering.. förmodligen blir det första billigast.. Jag lever i en cateringdjungel just nu känns det som..
Kommer vara 21 när jag gifter mig den 6/7-12 och då har vu varit tillsammans i nästan 7 år.
(är 18 idag)
Så tänker vi också nu fast vi ska nog catera varmrätt och¨tårta och sen får vi hjälp med förrätt och nån liten efterrätt..
det jobbiga med att hyra bara lokalen är hur man löser allt praktiskt. vi kom på nyss att vi måste lösa vart vi ska ha baren och om vi ska köra dit kylskåp till den eller bära över från köket. herregud vad man funderar!
När skickar ni ut inbjudningskort? hur långt innan?