• Lapinette

Go to gate

Här ska jag gå in och skriva lite om vår nästa resa ? ja inte den som vi åker till nu i veckan ? Kalifornien utan den som sker därefter dvs långhelgen i Göteborg och märker att den gamla tråden är avstängd. Vi kan ju inte låta våra resplaner ta slut nu?!!! Så här kommer det ytterligare en restråd för oss som gillar att se oss om vare sig det är i grannstaden eller om vi ska till andra sidan jordklotet.

Kläder safari: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2036077.html
    All around the world: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2212224.html
    Been there, done that: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2372831.html
    En värld full av möjligheter: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2532440.html
    Upp och ned, hit och dit: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2989098-3.html
    Restråden som aldrig tar slut:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3208871.html
    Nästa anhalt: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3365062.html

• Svar på tråden Go to gate
  • Tinga

Piggelin - ja, vi bodde på de Suez, på Telis rekommendation, när vi var i Paris förra våren, och det var bra. Gångavstånd till mycket och Metron fanns bara ett kvarter bort, så det var lätt att ta sig runt.

• Lapinette

Maken tyckte inte att den där 10 dagars lyx och upplevelseresan till Canada var så värst dyr!!! :-O Kanske sa han så för att han var så chockad över att JAG tittat på resor till Canada (ett av hans drömresemål).

• Ab fab

Piggelin- tur du inte valde mitt "förslag" på Parishotell.. jag har fortfarande nästan inte kommit över den inredningen

Nu kommer jag inte ihåg var men senast i Paris var vi inne i en dijonsenapsbutik. hela affären fylld med olika smaksatta senapssorter

• Piggelin1

Var det så illa, Ab Fab - fick inte intrycket när jag kollade in länken lite snabbt. Det fanns ju flera andra hotell som tillhörde samma "kedja", varav ett var inrett i marockansk stil & såg kanonfint ut - men det fick dåliga omdömen på TripAdvisor, så det gick bort direkt då!

AbFab - precis sådana butiker jag är ute efter Säg till om du kommer på namnet/var det ligger!

Lappis - vad är det för tiodagarsresa du hittat? Länk, tack

• Lapinette

Shit, BT vill inte ta med hela länken. Delar upp den i två.
    www.myplanet.se/
    sv/Resor+till+Kanada/Lyx+och+natur++/

• Ab fab

kollar ni i mitt galleri kan ni se två bilder av hotellet

jag skall verkligen försöka komma ihåg namnet... vet ni några firmamärken på Dijonsenap... jag har för mig att det är något sådan

• Ab fab

Mitt favoritbageri i Paris
    Veronique le Clerc, 83 Rue de Crimée, 19 arr

• Ab fab

tack o lov för google
    Boutique Maille 6, place de la Madeleine

Svar på tråden Go to gate