• Lapinette

Go to gate

Här ska jag gå in och skriva lite om vår nästa resa ? ja inte den som vi åker till nu i veckan ? Kalifornien utan den som sker därefter dvs långhelgen i Göteborg och märker att den gamla tråden är avstängd. Vi kan ju inte låta våra resplaner ta slut nu?!!! Så här kommer det ytterligare en restråd för oss som gillar att se oss om vare sig det är i grannstaden eller om vi ska till andra sidan jordklotet.

Kläder safari: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2036077.html
    All around the world: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2212224.html
    Been there, done that: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2372831.html
    En värld full av möjligheter: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2532440.html
    Upp och ned, hit och dit: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2989098-3.html
    Restråden som aldrig tar slut:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3208871.html
    Nästa anhalt: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3365062.html

• Svar på tråden Go to gate
  • Lapinette

P.S. har kollat in menyn på Sjöbaren och det blir toppen. Maken vill äta era berömda skaldjur/fisk.

• Piggelin1

Ok, då kör vi på Sjöbaren!!
    Ska vi säga tolv, eller blir det bättre med halv ett?
    Jag har tänkt fixa så mkt som möjligt innan ang inslagning av bröllopspresent, raka ben, fixa med kläder, handväska etc innan vi ses för lunchen, så behöver jag inte stressa så mkt efteråt

• Lapinette

Är det svårt att få bord där? Annars tycker jag 12.30 är en bra tid.

• Ab fab

Va kul att det blev bord på Kock o Vin - ser fram emot rapporten.

• Piggelin1

Nä, tror inte det, inte så mitt på dagen. Tror inte att vi behöver boka. Vi kör på 12.30! Hittar ni dit?

• Lapinette

Piggelin - jag har printat ut en vägbeskrivning ! Älskar google maps.

• Lapinette

Tänkte att vi skulle ta en tur förbi feskekörkan innan och vandra runt lite på stan. Vi vaknar ju rätt tidigt nu för tiden. Idag lyckades dock maken sova ända till 06.00 (tidigare mornar har han vaknat 04.00). Tror det var bra att vi tränade igår trots att vi var så trötta att vi höll på att spy (åtminstone jag som dessutom hade huvudvärk).

• Lapinette

Som sagt, tacka vet jag resor till Afrika ... ingen jetlag!

• Piggelin1

Hoppa in i Saluhallen på Kungstorget då med!! Tror de öppnar vid tio.

• Ab fab

Vilken semesterhjärna jag har.. Lapinette- glömde ju kolla att allt är ok med hotellet. Hoppas det funkade bra

Svar på tråden Go to gate