• Lapinette

Go to gate

Här ska jag gå in och skriva lite om vår nästa resa ? ja inte den som vi åker till nu i veckan ? Kalifornien utan den som sker därefter dvs långhelgen i Göteborg och märker att den gamla tråden är avstängd. Vi kan ju inte låta våra resplaner ta slut nu?!!! Så här kommer det ytterligare en restråd för oss som gillar att se oss om vare sig det är i grannstaden eller om vi ska till andra sidan jordklotet.

Kläder safari: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2036077.html
    All around the world: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2212224.html
    Been there, done that: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2372831.html
    En värld full av möjligheter: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2532440.html
    Upp och ned, hit och dit: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2989098-3.html
    Restråden som aldrig tar slut:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3208871.html
    Nästa anhalt: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3365062.html

• Svar på tråden Go to gate
  • Lapinette

Så det kan vara värt att boka bord där. Står nu även i kö för ett bort på Kock & Vin.

• Lapinette

Gällande Björns bar - vad är det som gäller där? Kan man droppa in eller måsta man boka bord. Tänkte att om vi inte får komma till Kock & Vin så kan det vara trevligt med lite tilltugg och ett glas i Björns Bar någon av kvällarna.

• Humlan66
    Lapinette skrev 2009-08-04 13:29:02 följande:
    Heaven 23 har bord (enligt internet). Är de ok?
    heeeelt ok wow vilken utsikt ( och deras räkmackor är fantastiska )
  • Lapinette

Fast vi vill nog inte äta räkmackor!

• Lapinette

Sitter fortfarande här och letar restaurang i Göteborg och fick upp något ställe som heter Magnus & Magnus. Hur är det?

• Ab fab

Ja M2 är så mysigt. Gillar! Tror att Piggelin var inne på dem med

• Lapinette

M2 känns mysigare än Heaven 23. Heaven 23 kan vi ta för en lunch/räkmacka istället. Jag chansar nog på bord på M2 eller la Cucina Italiana och sen står jag i kö för Kock & Vin.

• Lapinette

Tror att jag tillslut kommer att ha 3 restaruanger bokade inför fredag ! m2 svarade inte i telefon så jag gjorde en bokning via internet ... när jag väl fått svar från dem så har jag nog bokat ytterligare en till restaurang utifall att.

Kanske ska boka några inför lördagen också eller vågar man vara spontan?

• Ab fab

Definitivt mysigare på M2 än Heaven 23. Hoppas ni får en härlig Göteborgshelg

Svar på tråden Go to gate