J D skrev 2009-05-31 11:46:37 följande:
Det kommer att gå bra ska du se! Vi förlovade oss ju efter fem månader och är i samma ålder som du (min fästman är -84 dock) och visst blir folk lätt chockade över både ålder och snabbhet men de lugnar sig när det har hunnit sjunka. Sååå himla ovanligt är det ju inte att gifta sig i 25-årsåldern även om det ofta känns som att man helst inte bör gifta sig före 30 för att slippa uppröra ngn . Smart att hinta så! Några av mina kompisar som gifter sig i år eller redan är gifta också och det är ju skönt med lite proof of concept att kunna rabbla när man märker vissa tvivel om åldern .
Ja, det blir nog bra... Ska bli extra kul o se syrrans min då lillasyster gifter sig före "fröken perfekt" hehehe - ja, jag är lite skadeglad, o nej vi står inte varandra jättenära hehehe
Jag är ju 85:a, men han är 81:a så att han är redo borde inte förvåna någon - fast det nog kommer förvåna folk ännu mer

Han är lite av den ständige singeln som aldrig haft ett förhållande över 6 månader innan... varit förlovad 2ggr på 1 år för 7-8 år sedan nånsting... hehehe

"Vi hugger fingret av dig om du förlovar dig en gång till" hette det innan mig