• MulleNuh

Vi som har 1-2 månader kvar!!

Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!

Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!

Är ni nervösa nu???

• Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!
  • Miss Moneypenny
    Jen75 skrev 2009-05-18 09:57:49 följande:
    Miss moneypenny, vad kul! De är skönt när man slipper skämma ut sig för mycket utan att de är på en lagom nivå. :) Själv så har jag insett att de inte är så många helger kvar innan vårat bröllop eftersom ett par redan går bort så de är lite som någon sa tidigare, man får raka benen på fredagskvällen och vara beredd ;)
    Haha, det får man göra.. Jag gjorde faktiskt det i lördags morse och det var ju tur eftersom vi skulle bada bubbelpool.

Utskämd har jag inte blivit än men vi får väl se på bröllopet.. Det finns nämligen filmat när jag iförd guldhotpants och lackklänning åmar mig runt en stång.
  • Jen75

Haha ja ibland är de synd att de finns film/kameror ;)

• xmarsan

Miss Moneypenny - låter som du haft en helt underbar helg! Vad skoj att din barndomsvän kunde vara med också!

• nni

Miss moneypenny; så roligt! Kul att få höra andras historier här! Poledance, kryssning o allt, ojdå. Vad kul.

• Miss Moneypenny

Ja, det var så roligt! Jag är helt blå överallt på benen efter poledancingen och har grym träningsvärk i armarna.

nni skrev 2009-05-18 12:03:46 följande:
    Miss moneypenny; så roligt! Kul att få höra andras historier här! Poledance, kryssning o allt, ojdå. Vad kul.
  • lecaroline

Miss Moneypenny vad roligt det låter!!

Själv känner jag att jag börjar få panik över att jag inte är så nervös som jag trodde att jag skulle vara..
    Huuur sjukt är inte det??

• nni

Miss Moneypenny skrev 2009-05-18 12:05:50 följande:

Ja, det var så roligt! Jag är helt blå överallt på benen efter poledancingen och har grym träningsvärk i armarna.
    Usch ja, kan tänka mig att det e kömpigt. Men säkert roligt att ha provat på!

lecaroline; jag e själv väldigt nervös men glad som tur e... det trappas upp...
  • zeddy
    lecaroline skrev 2009-05-18 12:14:19 följande:
    Själv känner jag att jag börjar få panik över att jag inte är så nervös som jag trodde att jag skulle vara..Huuur sjukt är inte det??
    Jag träffade frisören idag och gick igenom hur jag ska ha håret och sminket. NU är jag nervös och pirrig inför bröllopet!! 26 dagar kvar!!!
  • nni
    zeddy skrev 2009-05-18 16:13:24 följande:
    Jag träffade frisören idag och gick igenom hur jag ska ha håret och sminket. NU är jag nervös och pirrig inför bröllopet!! 26 dagar kvar!!!
    26 dagar bara, spännande! Vi har 40 dagar kvar!
  • lecaroline
    zeddy skrev 2009-05-18 16:13:24 följande:
    5 dagar kvar :-O
Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!