Vi som har 1-2 månader kvar!!
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Tur det e roligt med planering, även jag e småstressad typ hela tiden. E för att det närmar sig väl också!
I lördags satt jag och avnjöt ett glas vin på en ute servering i Kungsbacka. När vi körde in i stan såg jag en brud komma ut ur en bil i full utstyrsel. Tänkte inte mer på det tills jag insåg att det måste varit EmmA09 jag såg!!
Sedan smyg lyssnade jag på bordsgrannarna. Tydligen hade vigselförrättaren inte hafte en nyckel till stadshuset!!
Men eftersom vädret var så fint fick dom vigas i parken tvärs över gatan i stället.
TUR att dom hade tur med vädret. Vilken miss. Undra hur vigselförrättaren hade tänkt lösa det om det hade regnat?
Jag skickade ett sms imorse, kusinen har nog inte mobilen på för jag har inte fått någon leveransrapport.
Jag skrev i alla fall att vi måste veta idag, för sen ska vi beställa maten.
Hör de av sig nu i helgen så är det försent och det kommer vi säga till dem också..
Jahapp.. Nästan bara 3 veckor kvar nu. Och jag har inte hunnit ägna en tanke åt bröllopet.. Har nyss börjat jobba.. Oj.. Men nu är jag ledig tors, fred. Då borde jag iaf få ordning på festhäftena...
Var till kyrkan ikväll och gick igenom med musikern och solisten. Det verkar nog lösa sig ändå. Han som spelar var på vår sida och sa till solisten "Det är klart det här ska gå bra, eller hur?" Jag hoppas innerligt att det gör det. Han (solisten)tyckte att han som sjunger orginalet har så knepig röst... Men sa jag, det är ju inte rösten vi vill åt utan texten och melodin. Sa att han fick göra den 'till sin'...
Skönt att det ser ut att lösa sig!!