Vi som har 1-2 månader kvar!!
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Fast nu har jag ju lyft frågan i och med att jag frågade min moster.. Innan dess hade jag också räknat med att tystnad är nej..
Mmmm ok..
Kommer moster föra det vidare till kusinen tror du?
Hon säger ju att hon pratat med min kusin och att kusinen glömt det, så då antar jag att hon pratar med min kusin..
Ja.. annars får de räkna med att sitta vid "slaskbordet" om de skulle dyka upp. eller bara vara närvarande på vigsel men inte middag. Så skulle jag göra.
FAst de kan inte bara dyka upp med tanke på att vi ska beställa mat nu i veckan, vi ska inte ha catering eller så utan är på ett ställe med restaurangmat..
Ja men beställ er mat.. Skulle hon/han sen ringa och tacka ja får du säga att: nej tyvärr.. Det är för sent. Jag har redan beställt maten då osa var för länge sedan.
FAst tänk om de bara dyker upp då? Jag börjar ju tvivla på att de vet vad osa betyder nu.
Men är dom 12 år eller?
Klart dom inte bara kan dyka upp! Eller jag känner ju inte dom, men normala folk skulle inte göra så..
Man vet aldrig med vissa av mina släktingar. Med tanke på att de "glömt" osa, så kanske de bara dyker upp också..
Hoppas att det löser sig iaf.