• MulleNuh

Vi som har 1-2 månader kvar!!

Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!

Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!

Är ni nervösa nu???

• Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!
  • Susanna och Fredrik

Känner mig i princip klar nu...
    Bordsplaceringen är äntligen klar...
    Har ringt till prästen och puffat på lite...vill gärna kolla så vigselprogrammen stämmer så jag kan skriva ut dem...
    Även festprogrammen men det gör jag sista veckan..
    Är lite sur över extra utgifter...men men....det är väl meningen att jag ska bli ruinerad...

Annar sär det klart...har några plceringskort att göra typ 5 stycken...härliga tider när det känns att allt ligger på plats...

• MulleNuh

va najs!!!

Jaa undrar hur min smuff mår nu?! Vet inte när han tänkt komma hem!

Susanna och Fredrik skrev 2009-05-17 02:29:05 följande:

Känner mig i princip klar nu...Bordsplaceringen är äntligen klar...Har ringt till prästen och puffat på lite...vill gärna kolla så vigselprogrammen stämmer så jag kan skriva ut dem...Även festprogrammen men det gör jag sista veckan..Är lite sur över extra utgifter...men men....det är väl meningen att jag ska bli ruinerad... Annar sär det klart...har några plceringskort att göra typ 5 stycken...härliga tider när det känns att allt ligger på plats...
  • anna01

MulleNuh: Fick du skicka tillbaka klänningen? För du köpte väl en ny?
    Usch idag är ja så nervös så jag har ont i magen och de är ändå 41 dagar kvar :-S

• MulleNuh

Yes jag skicka tillbaka min 2 ggr...

anna01 skrev 2009-05-17 08:52:18 följande:
    MulleNuh: Fick du skicka tillbaka klänningen? För du köpte väl en ny?Usch idag är ja så nervös så jag har ont i magen och de är ändå 41 dagar kvar :-S
  • xmarsan

Det var INTE hippan. Det var min tärna och en av mina andra vänner som rövade ut mig på en helt underbar middag på Le Rouge! Så hippan får jag vänta på med spänning iaf.

nni skrev 2009-05-16 08:41:34 följande:
    xmarsan; berätta, var det hippan??
  • Miss Moneypenny
    xmarsan skrev 2009-05-17 14:46:05 följande:
    Det var INTE hippan. Det var min tärna och en av mina andra vänner som rövade ut mig på en helt underbar middag på Le Rouge! Så hippan får jag vänta på med spänning iaf.
    Det låter ju inte helt fel det heller :)

Jag har blivit hippad i helgen. Hela lördagen och hela söndagen, är helt slut idag på jobbet! Men det var det värt, det var helt underbart!
  • zeddy

Miss Moneypenny skrev 2009-05-18 08:30:37 följande:

Det låter ju inte helt fel det heller :)Jag har blivit hippad i helgen. Hela lördagen och hela söndagen, är helt slut idag på jobbet! Men det var det värt, det var helt underbart!
    Härligt! Berätta mer!
  • Miss Moneypenny
    zeddy skrev 2009-05-18 08:43:22 följande:
    Miss Moneypenny skrev 2009-05-18 08:30:37 följande:
    Härligt! Berätta mer!
    Det var som sagt helt underbart och sånt kanonväder också. Skulle möta upp kompisen som gjort festprogrammen och köpa papper till dem, men det var ju förstås inte sant utan när jag mötte henne så var även min svägerska med och så gick vi till en park där alla andra tjejer satt och väntade med picnic och champagne i solen. Vi hade picnic en stund och jag fick en del "fotouppdrag" och sen höll alla varsitt tal om hur vi träffades och varför de föll för mig. Tårdrypande kan jag säga och jag blev verkligen rörd. Min äldsta barndomsvän från Kalmar hade flugit upp och jagvar verkligen så glad att hon var där.

Sen gick vi iväg på en poledance-kurs och jag blev utspökad i roliga kläder. Det var verkligen jättekul och roligt att alla hade varsin stång och inte bara jag.

Sen gick vi hem till en kompis där vi fick snacks och mera champagne och de visade en film med min sambo där han fick frågor om mig och jag skulle gissa vad han skulle svara och så fick jag poäng för det. De lurade mig att vi skulle vara kvar där hela kvällen och käka pizza och kolla på melodifestivalen men när vi skulle gå och hämta pizzan kom det taxibilar och plockade upp oss och helt plötsligt befann vi oss på Vikinglineterminalen. Det blev alltså kryssning! På båten var det drinkar i hytten, trerättersmiddag och fest mm. Hela kvällen fick jag små uppdrag som jag skulle utföra.

På söndagen blev det spa och bastu och bubbelpool och sånt och så fick jag massage och nån skrubb och lerinpackning. Kom tillbaka hem igår eftermiddag och då följde min barndomsvän hem en stund och käkade pizza och umgicks och sen körde jag henne till Arlanda.

Oj, vad långt det blev..sorry! Jag är i alla fall supernöjd och vad så rörd över hur vännerna anstängt sig och fixat!
  • zeddy

Miss Moneypenny: Vilka härliga dagar du fick! Kul att åka på kryssning! Och verkligen roligt att din barndomskompis kunde vara med!!

• Jen75

Miss moneypenny, vad kul! De är skönt när man slipper skämma ut sig för mycket utan att de är på en lagom nivå. :) Själv så har jag insett att de inte är så många helger kvar innan vårat bröllop eftersom ett par redan går bort så de är lite som någon sa tidigare, man får raka benen på fredagskvällen och vara beredd ;)

Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!