Vi som har 1-2 månader kvar!!
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Känner mig i princip klar nu...
Bordsplaceringen är äntligen klar...
Har ringt till prästen och puffat på lite...vill gärna kolla så vigselprogrammen stämmer så jag kan skriva ut dem...
Även festprogrammen men det gör jag sista veckan..
Är lite sur över extra utgifter...men men....det är väl meningen att jag ska bli ruinerad...
Annar sär det klart...har några plceringskort att göra typ 5 stycken...härliga tider när det känns att allt ligger på plats...
va najs!!!
Jaa undrar hur min smuff mår nu?! Vet inte när han tänkt komma hem!
Susanna och Fredrik skrev 2009-05-17 02:29:05 följande:
MulleNuh: Fick du skicka tillbaka klänningen? För du köpte väl en ny?
Usch idag är ja så nervös så jag har ont i magen och de är ändå 41 dagar kvar :-S
Yes jag skicka tillbaka min 2 ggr...
Det var INTE hippan. Det var min tärna och en av mina andra vänner som rövade ut mig på en helt underbar middag på Le Rouge! Så hippan får jag vänta på med spänning iaf.
Miss Moneypenny skrev 2009-05-18 08:30:37 följande:
Miss Moneypenny: Vilka härliga dagar du fick! Kul att åka på kryssning! Och verkligen roligt att din barndomskompis kunde vara med!!
Miss moneypenny, vad kul! De är skönt när man slipper skämma ut sig för mycket utan att de är på en lagom nivå. :) Själv så har jag insett att de inte är så många helger kvar innan vårat bröllop eftersom ett par redan går bort så de är lite som någon sa tidigare, man får raka benen på fredagskvällen och vara beredd ;)