• MulleNuh

Vi som har 1-2 månader kvar!!

Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!

Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!

Är ni nervösa nu???

• Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!
  • Kärlekensskull

30 maj här också. Det mesta är klart men lite små grejer kvar som man inte har tänkt så mycket på innan. tex dekorera kyrkan, björkar utanför, vem som plockar iordning i kyrkan efter vigseln mm. Undra om det blir möhippa i helgen??

• EmMa09

Idag ska vi fixa allt i festlokalen, för imorgon gifter vi oss!!!!

• nni

Oh vad spännande för er!
    Kärlekensskull; Möhippa e det ju hög tid för.

• zeddy
    EmMa09 skrev 2009-05-15 07:08:21 följande:
    Idag ska vi fixa allt i festlokalen, för imorgon gifter vi oss!!!!
    Wiii!! Va roligt!!! Själv har jag 29 dagar kvar..
    Igår vek vi ihop nästan alla festprogram, den känns bra!
  • MulleNuh

men ohhh säg inte så! Får gråten i halsen för att jag inte gjort så mycket!! hahaha..

zeddy skrev 2009-05-15 08:50:41 följande:
    Wiii!! Va roligt!!! Själv har jag 29 dagar kvar..Igår vek vi ihop nästan alla festprogram, den känns bra!
  • zeddy
    MulleNuh skrev 2009-05-15 08:52:54 följande:
    men ohhh säg inte så! Får gråten i halsen för att jag inte gjort så mycket!! hahaha..
    Jag är övertygad om att det kommer att lösa sig för er också!!
    Jag skrev ju en checklista igår, den var lång!! Så det är bara att börja bocka av! Ska ta en shoppingrunda i helgen och köpa allt som kan köpas nu. Det blir lixom aldrig av under veckorna när man jobbar...
  • MulleNuh

Jaa allt löser sig.. Den är ju färdig i datan och så.. Måste bara göra en testutskrivning.

Sen har vi ju tänkt att göra en lite "show" ist för bröllopsvalsen. Får se om vi hinner...

Ja en checklista måste jag göra. Vi måste ju in till hotellet och kolla vart vi ska fotas... Ska ringa dom idag o lyssna lite..

zeddy skrev 2009-05-15 08:54:46 följande:
    Jag är övertygad om att det kommer att lösa sig för er också!!Jag skrev ju en checklista igår, den var lång!! Så det är bara att börja bocka av! Ska ta en shoppingrunda i helgen och köpa allt som kan köpas nu. Det blir lixom aldrig av under veckorna när man jobbar...
  • xmarsan

Själv har jag 60 punkter på min att göra lista som jag satte upp igår. Känns sisådär. Men det blir nog bra... jobbigast är nog festprogram - vi velar fram och tillbaka kring hur vi vill ha de.

• MulleNuh
    VAD är det för 60 punkter??
    haha ja du måste ju inte skriva ut ALLA kanske!
    xmarsan skrev 2009-05-15 08:57:25 följande:
    Själv har jag 60 punkter på min att göra lista som jag satte upp igår. Känns sisådär. Men det blir nog bra... jobbigast är nog festprogram - vi velar fram och tillbaka kring hur vi vill ha de.
  • Miss Moneypenny

Du är inte ensam, Mulle! Här är en till som har såååå mycket kvar och just nu står mycket still. Vi gifter oss en vecka före er också...gaaaaah! Jag ska dessutom på kurs i Amsterdam veckan innan, misstänker att jag inte kommer vara så koncentrerad då..

MulleNuh skrev 2009-05-15 08:52:54 följande:
Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!