Vi som har 1-2 månader kvar!!
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Hihi. Och min m2b anar inget - han tror att han ska ha hand om vår dotter eftersom jag ska på en möhippa samma dag som hans svensexa ska vara. Så svärmor får ta hand om dottern den dagen. Jag vet att han kommer få dansa bland annat - eftersom han hatar det överallt annat (de andra killarna ska också dansa - så de får sig säkert ett gemensamt skratt). Jag har fått dansa två eller tre gånger sedan vi träffades för 8 år sedan... Men det blir nog en del övande de sista veckorna innan bröllopet nu på valsen! Annars vet jag inte vad de ska göra - men de brukar ha roliga svensexor i killgänget - så jag är inte orolig för att han ska bli missnöjd.
Red Scarlet skrev 2009-05-13 13:54:00 följande:
tack så mycket, och ja, han har sett den! men precis som du, så har han inte sett underkläderna!!
Har ni köpt morgongåvor till era blivande???
Min fästman har sett mig lite snabbt i klänningen, han var tvungen att hjälpa mig att pröva den. Men han har ju inte sett den helt åtsnörd, med underkjol, smycken, håruppsättning etc.. så han kommer nog ändå få lite surprise-känsla när vi ses innan vigseln
Jag ska ge min blivande en secret box! Iih.. ;-(
Jag har köpt ett stavhalsband till min karl... Men tyvärr var kedjan för kort när det kom och jag hinner inte byta det nu innan. Så det får bli efter...
Eftersom vi inte kommer komma iväg på någon bröllopsresa just nu som vi hade velat så kommer jag ge min m2b en herrgårdsövernattning som morgongåva med fin mat och skumpa m.m Finns massor med paketpriser så de gäller bara att hitta något bra. De kommer han förhoppningsvis att minnas :)
Det var ju en jätte bra morgongåva!
Marshettknappar och armband som matchar
Vi sa förts att vi inte skulle köpa något men man kan ju inte låta bli..
Hoppas att han köper något till mig med
Vi sa också att vi inte skulle köpa något, så jag har bara köpt en dörrskylt med vårt gemensamma efternamn på. Lite som en symbol för vi två nu är en liten familj!
Nu har jag lagt upp bilder på min klänning. Som synes så kommer vi ta in ca 4cm på varje sida vid höfterna för de ser ut som jag har större ladugårdsvägg på bilden än jag har ;)
Så jag har fram till den 10juni på mig att tappa de kilona jag vill för då ska klänningen lämnas in för de sista justeringarna.
Åh de kommer bli så bra :)
Jättefin klänning och den passar dig väldigt bra!
Jösses, vad axelbandslöst är populärt. Finns det nån som INTE har det här på BT? Jag skulle ju absolut inte ha det hade jag tänkt men så blev det så i alla fall...lustigt.