Vi som har 1-2 månader kvar!!
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
men oj! Att dom inte meddelar sånt när man bokar eller att dom skickar ut brev om det iaf!
Jag har huvudvärk, ont i halsen och har en känsla av att jag har feber... Jäkla skit!!!!!!!!!!!!!!
Ska till frissan igen idag. Sedan ska jag vila..
Ja men det är kalrt vi är det
I dag ska jag i väg till frissan och göra provuppsättning och färga håret och löshåret
Ska bli så skoj!
Ja man tycker ju det! Lite sur blir man ju...inte skoj att ta kort utanför när där är fullt av byggnadsställningar! Men den andra kyrkan är jättebra och mycket finare... så egentligen blir det bättre. Den ligger dock åt fel håll från festen och det blir några mil extra...men vad gör man?
Skönt att det löste sig iaf! Att dte fanns ett alternativ!
Hoppas att det går över. Du måste ju bli frisk snart! Inte så lång tid kvar för din del nu ... även om det är en evighet om du har en del kvar att fixa med ![]()
Åh ni är så snälla allihopa.. vi kommer att vara de grymmaste sommarbrudarna! ![]()
ja jag ska berätta.
Undrar vad jag får göra!! Jag KANSKE kommer få göra något i nån studio. Typ en musikvideo eller liknande..
Din klänning är verkligen jättefin. Jag gissar på att du inte håller på traditionen att m2b inte ska se dig i klänningen innan bröllopet - eller fick han blunda medan han hjälpte dig?.
Ska kanske påpeka att min m2b också sett klänningen på ... har dock hållt underkläderna hemliga. Någon "överraskning" måste det ju bli! ![]()