Vi som har 1-2 månader kvar!!
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Miss Moneypenny skrev 2009-05-08 11:02:06 följande:
Vi har band som spelar till ca 24,00
Sedan ska vi ha musiken på datorn kopplat till våra högtalare hoppas vi. Har inte kollat så att det funkar ännu.
Självklart står det på M2B lista...
Kanske skulle ha förtydligat - vi kommer troligen att helt olika placeringar beroende på om de kommer eller ej. Vi har nämligen 6 runda bord (varav ett lite större än de andra) och om de inte kommer så blir det istället 7 runda bord. Men nu börjar jag fundera på om vi istället kanske bara ska ha en lista på alla gäster med beskrivningar och låter bli att ha det uppdelat efter vilket bord de ska sitta vid.
Red Scarlet skrev 2009-05-08 11:13:05 följande:
Vad skönt att ni har folk som hjälper till så att ni slipper vissa kostnader! Och gulligt av dig att köpa fina manchettknappar! Det blir ju rätt mycket fokus på brudens grejer annars.. Min sambo har faktiskt dyrare kostym än min klänning, alltid nåt :)
Jag köpte smycken i Thomas Sabo-butiken på Biblioteksgatan. De har jättemycket fint! La in en bild i galleriet men den är lite suddig och inte så bra. De glittrar finare i verkligheten.
Red Scarlet skrev 2009-05-08 11:10:53 följande:
Jag skulle nog struntat i att ha med det i festprogrammet i såna fall och bara ha med beskrivning på gästerna.
Ni kan ju sätta upp ett A3 med bordplaceringen på väggen eller nåt i stället? Då kan ni ju skriva ut i sista stund också.
Ja, det är som sagt var det jag lutar åt. Alt så gör jag klart omslag och band runt och så sätter vi bara i papprena i sista stund. Men som sagt lutar åt att göra som du skrev Enklare så - och mindre stressigt inpå...
Miss Moneypenny skrev 2009-05-08 12:48:13 följande:
Jag hade skrivit dit deras namn.. SKULLE dom inte komma så får ni eller toastmaster säga att dom blev hemma i sista stund tack vare en förlossning.
Miss Moneypenny skrev 2009-05-08 12:46:53 följande: