• MulleNuh

Vi som har 1-2 månader kvar!!

Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!

Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!

Är ni nervösa nu???

• Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!
  • nni

Miss Moneypenny skrev 2009-05-06 11:15:07 följande:

Ja, visst närmar det sig. Jag känner mig extra uppstressad den här veckan. Vet inte varför.. Kanske för att jag fått reda på att jag måste åka till Amsterdam med jobbet veckan innan bröllopet eller nåt. Åh, det känns som att det är så mycket kvar!Är också avundsjuk på er som gjort klart festprogrammen. Jag har inte ens köpt papper till dem..
    Samma här. Tärnorna ska va med. Men vi börjar nog så smått...

MulleNuh; vissa dagar e så! Hade en dålig dag igår då humöret tog över, därför jag försöker va lugn nu. Försöker!
    Hoppas du känner dig bättre sen, tänk du ska gifta dig!
  • xmarsan

Usch. Inte alls en bra start på dagen! Förstår att det måste vara svårt att förklara för en liten att h*n inte får gå på dagis på dagarna. Hoppas att det löser sig på något sätt!

MulleNuh skrev 2009-05-06 11:15:08 följande:
    Dagen blev BAJS!!!!!Nu fick jag reda på att jag inte fick mitt jobbuppdrag jag var inställd på. Så nu sitter jag här utan jobb. Min minsta har precis skolats in på dagis. Så nu måste jag ta hem henne igen.Jävla ANUS! (ursäkta språket) men jag mår inte alls bra över detta..
  • Flisa80
    MulleNuh skrev 2009-05-06 11:15:08 följande:
    Dagen blev BAJS!!!!!Nu fick jag reda på att jag inte fick mitt jobbuppdrag jag var inställd på. Så nu sitter jag här utan jobb. Min minsta har precis skolats in på dagis. Så nu måste jag ta hem henne igen.Jävla ANUS! (ursäkta språket) men jag mår inte alls bra över detta..
    Fy vad tråkigt!! Och dumt med tanke på att din lilla redan är inskolad till "ingen nytta". Hoppas det löser sig och att något annat dyker upp snart!!
  • Flisa80

Vaknade med feber imorse och knatade snällt iväg till jobbet ändå eftersom jag helt enkelt inte har tid att vara hemma. Vet att ingen skulle kunna ta mina elever utan att jag ställer till det en massa för andra, samt att utbildningen jag skulle gå på eftermiddagen inte kan lastas över på någon annan. Känns så trist när man inte "kan" vara hemma när man är sjuk... Och imorgon drar utvecklingssamtalen igång, så det är bara att bita ihop. Thank heavens for panodil!

• nni
    Flisa80 skrev 2009-05-06 17:20:26 följande:
    Vaknade med feber imorse och knatade snällt iväg till jobbet ändå eftersom jag helt enkelt inte har tid att vara hemma. Vet att ingen skulle kunna ta mina elever utan att jag ställer till det en massa för andra, samt att utbildningen jag skulle gå på eftermiddagen inte kan lastas över på någon annan. Känns så trist när man inte "kan" vara hemma när man är sjuk... Och imorgon drar utvecklingssamtalen igång, så det är bara att bita ihop. Thank heavens for panodil!
    Usch. Hoppas du mår bättre nu då!
  • Miss Moneypenny

En liten fråga... Ni som har löpare på borden och har E-bord med tungor, har ni löpare på alla bord eller bara på honnörsbordet? Vilket blir snyggast tror ni? Ser det konstigt ut att bara ha löpare på honnörsbordet?

• nni

Bra fråga. Ska nog också ha E bord.
    Vidarebefodrar frågan

• MulleNuh

Jag tycker ni ska ha löpare på alla bord!

• Nova08

30 dagar kvar... galet vad fort tiden har gått sedan nyår...då trodde jag aaldrig dagen skulle komma fort nog och nu vill jag suga lite på kramellen.. alltså att jag hinner längta varje dag fram till bröllopet!!

Ska inte ha löpare på mina bord men jag tror att det blir fint oavsett hur man gör, honnörs får ju liksom vara det finaste eller likadant som de andra borden.

Vi köpte ring häromdagen, på tiden.... nu vill jag bara få hem den.
    Kvar är alkoholen och beskrivningarna på alla gästerna... men det börjar kännas under kontroll iallafall.

• MulleNuh

Igår var vi och träffa organisten och solisten. (en av dom. Vi ska ha 2) Känns skönt att den biten är klar. Så nu ska jag göra vigselprogrammen klara..

Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!