• MulleNuh

Vi som har 1-2 månader kvar!!

Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!

Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!

Är ni nervösa nu???

• Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!
  • MulleNuh

Hej hopp. Nu tar jag mig i kragen och sticker och fixar passet på en gång! Känns skönt att bocka av det från listan. Det tar väl ett par veckor om man har otur..

• zeddy

I går fixade vi klart bordsplaceringstavlan. Så skönt att få bocka av saker!! Ikväll ska vi se om vi hinner med vigselprogrammen..

Twixiee skrev 2009-05-04 18:34:15 följande:
    Så jag vet inte om man ska vara 'ful' och ringa och fråga om han kommer, eller om man för säkerhets skull ska ta med han ändå, då han sa sådär på Coop då vi träffades.
    Jag tycker att du ska vänta till att det har gått en vecka efter sista osa och sedan ringa. Det är ju inga konstigheter, ni måste veta om han kommer eller ej..
  • lecaroline
    MulleNuh skrev 2009-05-05 09:41:11 följande:
    Hej hopp. Nu tar jag mig i kragen och sticker och fixar passet på en gång! Känns skönt att bocka av det från listan. Det tar väl ett par veckor om man har otur..
    Kan man göra det innan man är gift??
    Vad tar man med sig??
  • xmarsan

Här är lite länkar till nätet
    www.klarafardiga.com/
    www.kalasform.se/default.asp
    www.bluebox.se/
    www.inreda.com/

och sedan skulle jag kolla på t.ex. Stockhome och Lagerhaus, NK och Åhlens eller specialbutiker för bakning.

Lycka till!

Miss Moneypenny skrev 2009-05-05 08:45:51 följande:

En fråga....nån som vet var man kan få tag på snygga muffinsformar som är lite mindre? Jag har sett snygga svartvita med rosor på NK men de är så stora. Skulle vilja ha lite mindre.
  • MulleNuh

Nä alltså, mitt pass går ut sista juli nu och det måste ju vara giltigt i 6 månader efter att man kommit hem.. Så jag skulle fixa nytt pass med mitt nuvarande namn. Sen får jag ju skaffa ett till med det nya namnet sen..

Men nu sa polisen att jag troligtvis inte behövde nytt pass, men däremot visum eftersom vi ska av en stund i Ryssland. Så jag måste ringa kryssningsbolaget..

lecaroline skrev 2009-05-05 10:43:38 följande:
    Kan man göra det innan man är gift??Vad tar man med sig??
  • Susanna och Fredrik
    MulleNuh skrev 2009-05-04 16:23:34 följande:
    Vi har lite överflöd på tjejer.Men annars har jag paren nära, lite snett mitt emot varandra..Miss Moneypenny skrev 2009-05-04 16:22:23 följande:
    Vi har överskott på killar...och fick ytterligare ett överskott igår...svårt med bordsplaceringen...
  • xmarsan

Kul att kunna hjälpa till! Tittade runt häromdagen eftersom jag ska baka "macarones" till alla gäster och ha i en cellofanpåse med snöre runt och en liten lapp med gästens namn som kombinerad bordsplacering och liten present.

Miss Moneypenny skrev 2009-05-05 14:59:23 följande:

Fantastiska länkar! Tusen tack! Precis vad jag var ute efter!
  • xmarsan

I eftermiddag ska vi träffa festlokalen/cateringen och gå igenom massa utestående frågor. Ska bli så skönt att kunna "bocka av" en massa - förhoppningsvis.

• zeddy
    xmarsan skrev 2009-05-05 15:12:54 följande:
    I eftermiddag ska vi träffa festlokalen/cateringen och gå igenom massa utestående frågor. Ska bli så skönt att kunna "bocka av" en massa - förhoppningsvis.
    Visst är det härligt att kunna bocka av!!
Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!