Vi som har 1-2 månader kvar!!
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Hej hopp. Nu tar jag mig i kragen och sticker och fixar passet på en gång! Känns skönt att bocka av det från listan. Det tar väl ett par veckor om man har otur..
I går fixade vi klart bordsplaceringstavlan. Så skönt att få bocka av saker!! Ikväll ska vi se om vi hinner med vigselprogrammen..
Här är lite länkar till nätet
www.klarafardiga.com/
www.kalasform.se/default.asp
www.bluebox.se/
www.inreda.com/
och sedan skulle jag kolla på t.ex. Stockhome och Lagerhaus, NK och Åhlens eller specialbutiker för bakning.
Lycka till!
Miss Moneypenny skrev 2009-05-05 08:45:51 följande:
Nä alltså, mitt pass går ut sista juli nu och det måste ju vara giltigt i 6 månader efter att man kommit hem.. Så jag skulle fixa nytt pass med mitt nuvarande namn. Sen får jag ju skaffa ett till med det nya namnet sen..
Men nu sa polisen att jag troligtvis inte behövde nytt pass, men däremot visum eftersom vi ska av en stund i Ryssland. Så jag måste ringa kryssningsbolaget..
Fantastiska länkar! Tusen tack! Precis vad jag var ute efter!
Kul att kunna hjälpa till! Tittade runt häromdagen eftersom jag ska baka "macarones" till alla gäster och ha i en cellofanpåse med snöre runt och en liten lapp med gästens namn som kombinerad bordsplacering och liten present.
Miss Moneypenny skrev 2009-05-05 14:59:23 följande:
I eftermiddag ska vi träffa festlokalen/cateringen och gå igenom massa utestående frågor. Ska bli så skönt att kunna "bocka av" en massa - förhoppningsvis.