Vi som har 1-2 månader kvar!!
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Jag blev jätteförtjust i de lila muffinsformarna (bild i galleriet) Tror att det blir fint om man har chokladtryffelbakelsen i dem och ställer upp på tårtställningen. Funderar också på att ha dem i glas med band runt som på den andra bilden. Kan inte bestämma mig..
Go morron alla glada! Usch va trött jag är. Och en kaosmorron med ungarna blev det också..
Ikväll ska vi in till kyrkan igen och träffa våra solister och organisten. Känns så skönt att dom är så PÅ om detta och vill att det ska bli bra så dom går med på att ses allihopa så här..
Ja, de var verkligen super - men i glas var också fint! Jag gillade bägge! Alltid så många val som måste göras...
Hoppas att du kan bestämma dig!
Miss Moneypenny skrev 2009-05-06 08:55:14 följande:
Och bockat blev det!
Känner mig så lugn efter att ha varit där och pratat med de. De är professionella och kommer med alternativa lösningar när vi inte vill ha "standard". Och ikväll ska vi träffa vår barnvakt som ska ta hand om dottern på kvällen. Och på fredag ska vi träffa fotografen och prata detaljer kring fotograferingen. Känns som om vi är inne i ett flow. Och det gillar jag!
God morgon - jag känner mig glad
Jobbigt med kaosmorgon - hoppas dagen blir bättre.
Härligt med engagemang kring musiken.
Godmorgon godmorgon!
Våra festprogram är nu äntligen helt färdiga!! såå skönt!
Åhh - nu blir jag avundsjuk. Vi ska få ihop de sista beskrivningarna av gästerna innan vi är klara. Så det är en del kvar innan vi kommer så långt.
Hej alla!
Emma09; vad härligt!
Vi ska träffa lokalpersonal på freddag. Innan dess gå igenom bordsplacering och meny. Får se vad dom säger sedan! Det närmar sig med stora steg...
Ja, visst närmar det sig. Jag känner mig extra uppstressad den här veckan. Vet inte varför.. Kanske för att jag fått reda på att jag måste åka till Amsterdam med jobbet veckan innan bröllopet eller nåt. Åh, det känns som att det är så mycket kvar!
Är också avundsjuk på er som gjort klart festprogrammen. Jag har inte ens köpt papper till dem..
Dagen blev BAJS!!!!!
Nu fick jag reda på att jag inte fick mitt jobbuppdrag jag var inställd på. Så nu sitter jag här utan jobb. Min minsta har precis skolats in på dagis. Så nu måste jag ta hem henne igen.
Jävla ANUS! (ursäkta språket) men jag mår inte alls bra över detta..