Vi som har 1-2 månader kvar!!
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
haha
Men fy! Jag måste ju få klart skiten!!! Ja fest och vigselprogrammen.. Måste ju skrivas ut och meckas med. Och all musik måste vi fixa.. Men oj nu blev jag faktiskt stressad på riktigt..
Ohh den 30:e ska jag sminka en bt-tjej. Hon gifter sig då..
Red Scarlet skrev 2009-05-08 09:23:07 följande:
15 Dagar och det är nedräkning både för mig och min stressade sambo..
Till råga på allt så paja bilen igår. Och vi har ju "några" ärenden kvar att göra.
Jag är inte utbildad, men jag vet vad jag sysslar med!
Red Scarlet skrev 2009-05-08 09:32:37 följande:
Vi har 50 dagar kvar. Ska träffa lokalpersonal idag!
Mullenhu; gud va kul att sminka en brud.
lecaroline och zeddy; nej, vad tråkigt! Ovälkomna kostnader e inte önskat, speciellt nu. Men en dator måste man ha till bröllopsplneringen... Iaf vi. Vi har t o m 2.
Hur ska ni göra med musiken, ni som inte har band? Tänkte om vi ska låna/hyra högtalare och koppla in till vår laptop. Eller ha en dj in a box...
Vi har tänkt hyra typ några stora högtalare och sen koppla in ipoden med en färdigmixad spellista till dessa
Vi trodde nämligen att vi inte skulle ha något band, men våra vänner hade tänkt överraska oss med att spela i början av kvällen men tyvärr är de så dåliga på att hålla hemlisar att vi redan vet om det. Men de ska bara spela ett tag eftersom de är gäster på bröllopet, så efter det blir det ipod helt enkelt
Samma här, är likadan! Jag har lite pengaångest, har övertraserat flera grejer i budget och jag lyckas alltid tänka "äsch, amn gifter sig bara en gång och det här är jag värd"..typ. Senaste med smyckena, kunde inte låta bli. Usch..
Verkar som att maten blir billigare än beräknat ändå och mamma fixar tårta så den biten kan jag ta bort ur budgeten..alltid nåt.
Jag har en lite ångestpost med festprogrammen. Vi har två alternativa bordsplaceringar. Vi har nämligen ett par som vi inte vet om de kommer eller ej (beräknad födsel på deras barn är helgen efter vårt bröllop) - men de har iaf bokat tågbiljetter och boende så de är helt inställda på att komma. Men eftersom vi tänkt ha med bordsplaceringen i festprogrammet så känns det som om vi måste vänta med de till i sista sekund. Eller hur hade ni gjort?