• MulleNuh

Vi som har 1-2 månader kvar!!

Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!

Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!

Är ni nervösa nu???

• Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!
  • MulleNuh

haha jaa ni...
    Men det är väl tragiskt vad 2 barnafödslar kan göra med ens kropp... Dock naturligt.

• nni
    MulleNuh skrev 2009-05-13 11:12:48 följande:
    haha jaa ni... Men det är väl tragiskt vad 2 barnafödslar kan göra med ens kropp... Dock naturligt.
    Jo, det e ju naturligt, tänk så. Men jag tycker du e så fin i din klänning (sett bild) så vet inte riktigt vad du pratar om...
  • MulleNuh

haha just det.. Glömde att jag hade en bild i galleriet..

Men det ska iaf bli såå kul att få se era bilder sen från dagen D!

nni skrev 2009-05-13 11:20:19 följande:
    Jo, det e ju naturligt, tänk så. Men jag tycker du e så fin i din klänning (sett bild) så vet inte riktigt vad du pratar om...
  • Miss Moneypenny

Dumheter, du ser ju supersmal och snygg ut! Själv har man inte ens några barnafödslar att skylla på tyvärr :)

MulleNuh skrev 2009-05-13 11:21:17 följande:
    haha just det.. Glömde att jag hade en bild i galleriet..Men det ska iaf bli såå kul att få se era bilder sen från dagen D!
  • Red Scarlet

Hah ja ni tjejer som har barnafödslar att skylla på ska ju vara glada (Men ni är ändå gorgeous!) själv vet jag inte vad jag ska skylla på.. hade velat deffa några kg till bröllopet men min klänning är på gränsen att vara för stor redan (skrädderskan kunde inte ta in den mer ) så vågar inte ens försöka gå ner så mycket. Bra ursäkt va? ;) Usch.. äh vi kommer att vara superheta ändå! Tack och lov för korsetter och smarta poser ;-D

• MulleNuh

haha ja man får stå och göra en porrig pose i kyrkan!!

Red Scarlet skrev 2009-05-13 11:38:50 följande:

Hah ja ni tjejer som har barnafödslar att skylla på ska ju vara glada (Men ni är ändå gorgeous!) själv vet jag inte vad jag ska skylla på.. hade velat deffa några kg till bröllopet men min klänning är på gränsen att vara för stor redan (skrädderskan kunde inte ta in den mer ) så vågar inte ens försöka gå ner så mycket. Bra ursäkt va? ;) Usch.. äh vi kommer att vara superheta ändå! Tack och lov för korsetter och smarta poser ;-D
  • Red Scarlet
    MulleNuh skrev 2009-05-13 11:40:43 följande:
    haha ja man får stå och göra en porrig pose i kyrkan!! Red Scarlet skrev 2009-05-13 11:38:50 följande:
    Haha jag tänkte inte riktigt på porrigt kanske.. men visst det kan vi också göra ;-D

Har lyckats pröva korsetten jag ska ha på min secret box-fotografering på lördag..jag är jättenervös! Den finns under 'starka bilder' i mitt galleri, vad tror ni..kommer det bli bra? Kommer det att bli PORRIGT?! Hahah....
  • MulleNuh

ohhh la laaaaa..

Red Scarlet skrev 2009-05-13 11:46:15 följande:

Haha jag tänkte inte riktigt på porrigt kanske.. men visst det kan vi också göra ;-DHar lyckats pröva korsetten jag ska ha på min secret box-fotografering på lördag..jag är jättenervös! Den finns under 'starka bilder' i mitt galleri, vad tror ni..kommer det bli bra? Kommer det att bli PORRIGT?! Hahah....
  • Red Scarlet

Jag är som sagt tacksam för korsetter, de kan trolla fram en midja man inte hade och boobs man VERKLIGEN inte hade. Så med en bra fotograf och ordentlig retuschering blir det nog bra..hoppas att fästmannen blir nöjd bara

• MulleNuh

det är jag övertygad om att han blir!

Red Scarlet skrev 2009-05-13 11:50:19 följande:

Jag är som sagt tacksam för korsetter, de kan trolla fram en midja man inte hade och boobs man VERKLIGEN inte hade. Så med en bra fotograf och ordentlig retuschering blir det nog bra..hoppas att fästmannen blir nöjd bara
Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!