Vi som har 1-2 månader kvar!!
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
haha jaa ni...
Men det är väl tragiskt vad 2 barnafödslar kan göra med ens kropp... Dock naturligt.
haha just det.. Glömde att jag hade en bild i galleriet..
Men det ska iaf bli såå kul att få se era bilder sen från dagen D!
Dumheter, du ser ju supersmal och snygg ut! Själv har man inte ens några barnafödslar att skylla på tyvärr :)
Hah ja ni tjejer som har barnafödslar att skylla på ska ju vara glada (Men ni är ändå gorgeous!) själv vet jag inte vad jag ska skylla på.. hade velat deffa några kg till bröllopet men min klänning är på gränsen att vara för stor redan (skrädderskan kunde inte ta in den mer ) så vågar inte ens försöka gå ner så mycket. Bra ursäkt va? ;) Usch.. äh vi kommer att vara superheta ändå! Tack och lov för korsetter och smarta poser ;-D
haha ja man får stå och göra en porrig pose i kyrkan!!
Red Scarlet skrev 2009-05-13 11:38:50 följande:
ohhh la laaaaa..
Red Scarlet skrev 2009-05-13 11:46:15 följande:
Jag är som sagt tacksam för korsetter, de kan trolla fram en midja man inte hade och boobs man VERKLIGEN inte hade. Så med en bra fotograf och ordentlig retuschering blir det nog bra..hoppas att fästmannen blir nöjd bara
det är jag övertygad om att han blir!
Red Scarlet skrev 2009-05-13 11:50:19 följande: