• MulleNuh

Vi som har 1-2 månader kvar!!

Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!

Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!

Är ni nervösa nu???

• Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!
  • xmarsan

@ zeddy - den var verkligen jättefin. tittade på en klänning som var väldigt snarlik innan jag bestämde mig för min. har inte vågat lägga ut någon bild på min (är iaf en Anaïs från Garamaj) eftersom jag är orolig för att några av våra gäster är här inne och spanar (de ska också gifta sig i sommar).

@ red scarlet - säger bara som det är

• Red Scarlet

Åh jag är så nervös för min secret box-fotografering på söndag. Kom på nu att jag egentligen hade velat att någon profesionell hade lagt makeupen till det, men det är ju lite sent påtänkt nu. Vad tror ni, är det bättre att man gör det själv?

Mitt ansikte ÄTER typ smink så jag kan ha hur mycket som helst utan att det syns så mycket på kort.. tacksamt sminkoffer alltså. Men hade varit kul att bli sminkad som man inte alltid blir, så korten blir något 'extra'. Å andra sidan ska det ju se ut som jag nånstans...ååh..hahah.. har inget bättre för mig än få ångest över dumma grejer nu märker jag

• zeddy
    xmarsan skrev 2009-05-14 11:10:52 följande:
    @ zeddy - den var verkligen jättefin. tittade på en klänning som var väldigt snarlik innan jag bestämde mig för min. har inte vågat lägga ut någon bild på min (är iaf en Anaïs från Garamaj) eftersom jag är orolig för att några av våra gäster är här inne och spanar (de ska också gifta sig i sommar).
    Precis så känner jag också. Det är ju roligare om så få människor som möjligt ser allt som har med bröllopet att göra. Därför finns det inte festprogram, inbjudan osv i galleriet heller...
  • zeddy

Red Scarlet skrev 2009-05-14 11:14:12 följande:

Åh jag är så nervös för min secret box-fotografering på söndag. Kom på nu att jag egentligen hade velat att någon profesionell hade lagt makeupen till det, men det är ju lite sent påtänkt nu. Vad tror ni, är det bättre att man gör det själv? Mitt ansikte ÄTER typ smink så jag kan ha hur mycket som helst utan att det syns så mycket på kort.. tacksamt sminkoffer alltså. Men hade varit kul att bli sminkad som man inte alltid blir, så korten blir något 'extra'. Å andra sidan ska det ju se ut som jag nånstans...ååh..hahah.. har inget bättre för mig än få ångest över dumma grejer nu märker jag
    Ta det bara lugnt, det kommer att gå jättebra! Jag kände att jag ville ser mer naturlig ut och inte så mycket extra. Det är ju ändå mig och inte allt krims krams omkring mig som min älskade tycker om..
  • Red Scarlet
    zeddy skrev 2009-05-14 11:19:39 följande:
    Red Scarlet skrev 2009-05-14 11:14:12 följande:Ta det bara lugnt, det kommer att gå jättebra! Jag kände att jag ville ser mer naturlig ut och inte så mycket extra. Det är ju ändå mig och inte allt krims krams omkring mig som min älskade tycker om..
    hehe jo det är klart.. får försöka tänka att 'less is more' kanske
  • zeddy

Just precis, det är väl det som är poängen med secret box..

• xmarsan

Kan du inte kolla om du kan "provsminka" dig inför bröllopet då? Så att du "gör två flugor på smällen" så att säga
    Red Scarlet skrev 2009-05-14 11:21:19 följande:

hehe jo det är klart.. får försöka tänka att 'less is more' kanske
  • Red Scarlet
    xmarsan skrev 2009-05-14 11:51:18 följande:
    Kan du inte kolla om du kan "provsminka" dig inför bröllopet då? Så att du "gör två flugor på smällen" så att säga Red Scarlet skrev 2009-05-14 11:21:19 följande:
    hehe har tyvärr redan haft min provsminkning, så det funkar nog inte. Får försöka göra det själv, det blir nog bra!
  • xmarsan

Det blir det med största sannolikhet! Vad spännande med secret box.. har funderat på det men inte kännt mig bekväm nog att göra det. Kanske ska prata med vår fotograf iaf - hon fotade nämligen min mage när jag var gravid och så fick min m2b bilderna i 30-års present som en överaskning. Och han blev jätteglad... hmmm... får nog fundera på det!

Red Scarlet skrev 2009-05-14 12:15:31 följande:

hehe har tyvärr redan haft min provsminkning, så det funkar nog inte. Får försöka göra det själv, det blir nog bra!
  • Red Scarlet
    xmarsan skrev 2009-05-14 13:39:17 följande:
    Det blir det med största sannolikhet! Vad spännande med secret box.. har funderat på det men inte kännt mig bekväm nog att göra det. Kanske ska prata med vår fotograf iaf - hon fotade nämligen min mage när jag var gravid och så fick min m2b bilderna i 30-års present som en överaskning. Och han blev jätteglad... hmmm... får nog fundera på det!Red Scarlet skrev 2009-05-14 12:15:31 följande:
    Hah men gör det! Är ju superkul att ha sådana bilder att spara, min fästman kommer att bli överlycklig. Vi tar också bilderna med den fotograf som ska fota vårt bröllop, hon är superduktig och kan retuschera kort, vilket gör att jag är säker på att korten kommer att bli smickrande och fina i färgerna etc. Hon är duktig på att regissera en också, så jag kommer att känna mig bekväm med henne - men jag är ändå nervös hihi!
Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!