• MulleNuh

Vi som har 1-2 månader kvar!!

Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!

Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!

Är ni nervösa nu???

• Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!
  • MulleNuh
    Ha så jävkla kul om det är hippan som kommer nu då!
    Jag måste dra och hämta ungar jag..

Kram på er!
  • Miss Moneypenny

Åååh, vad kul! Det måste ju vara hippan så klart!

Ha en kanonkväll!

xmarsan skrev 2009-05-15 14:33:17 följande:
    Och jag ska inte vara klar föränn kl 17.00!
  • lecaroline

Vad spännande Det är säkert hippan!!

• xmarsan

Tackar tackar... och jag lovar att uppdatera imorgon!
    Hoppas att det är det nu!

• zeddy
    xmarsan skrev 2009-05-15 14:31:06 följande:
    Tror att jag får min hippa ikväll!! Har precis fått ett påse med saker till kontoret - där det står att jag ska klä på mig och sminka mig och stå redo utanför kontoret kl 17.00. Det underliga är att det är mina egna kläder, skor och smink som jag ska fixa med. Men det kanske "bara" är en myskväll ute om jag har tur.
    Spännande!! Klart du inte kan jobba nu med alla tankar
  • Pingst09

Gaahh! FIck mail från solisten idag och han fixar inte en av de två låtar vi valt Eller han skrev att han kunde göra så gott han kunde såklart, men tycker inte han att det känns bra så får vi försöka hitta nåt annat. Sååå trist!

• nni
    Pingst09 skrev 2009-05-15 23:04:44 följande:
    Gaahh! FIck mail från solisten idag och han fixar inte en av de två låtar vi valt Eller han skrev att han kunde göra så gott han kunde såklart, men tycker inte han att det känns bra så får vi försöka hitta nåt annat. Sååå trist!
    Synd, men det finns en djungel av låtar. Hoppas ni hittar ngn.

Vår ena toastmadame har hoppat av, men vet vem som kan ta över. Värdinnerollen ville inte en person ha så jag tänkte att det kan mina tärnor ta över istället. Vad tror ni om det?
    Liksom dags att verkligen planera sånt här ordentligt.
    Jag gillar planeringen mycket, men skulle vilja ha mer hjälp!
    Får väl slita lite mer i dom som e inblandade.
  • nni

Oh vad ska ni ha för valslåt? Vi ska ha en lugnare låt tänkte vi, klassisk. Men vilken återstår! Har ett par alt... hrm :-8

• Susanna och Fredrik

Jag tror vi kör Savage Garden: I knew I loved you...Vi gillar båda Savage Garden väldigt mycket så vi tycker den passar...vi har ett band som spelar och sjunger på festen så dom tar den...det blir great

nni skrev 2009-05-16 08:40:49 följande:
    Oh vad ska ni ha för valslåt? Vi ska ha en lugnare låt tänkte vi, klassisk. Men vilken återstår! Har ett par alt... hrm :-8
Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!