• MulleNuh

Vi som har 1-2 månader kvar!!

Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!

Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!

Är ni nervösa nu???

• Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!
  • F A M E

Snart får jag också hoppa in här

• zeddy
    Pingst09 skrev 2009-05-18 22:35:29 följande:
    Låter är "Du behöver aldrig mer vara rädd" med Lasse Lindh... Jag hoppas att han sjunger den på genomgången ändå så att vi får avgöra huruvida han klarar den eller inte. Vill så gärna ha den....Red Scarlet skrev 2009-05-18 17:58:12 följande:
    Ska han bara sjunga eller ska han spela också? Jag tycker att ni ska stå på er, det är ju er dag och har han sagt från början att ni kan välja.. Men be honom sjunga på den när ni träffar honom då så får ni se, han kanske inte sjunger den fint alls.. Men kolla på en backup sång i alla fall, i fall att!
  • zeddy

Miss Moneypenny skrev 2009-05-19 08:29:40 följande:

Jag blev bortrövad igår igen av tjejerna på jobbet! Nu är jag rätt slut...möhippa i lördags och söndags och så hade jag tänkt ta det lugnt igår och då blir man kidnappad igen. Ikväll ska jag hem och vila hoppas jag :)
    Ingen vila när man har så kort tid kvar till bröllopet!!
  • Jen75

Vad trist med eran solosångare pingst09 men jag håller med zeddy stå på er och låt han sjunga den!
    Vi har gått en lite annorlunda väg vad gäller sånger till vigseln.... Jag och min blivande har väldigt olika smak vad gäller musik och vi har båda starka viljor vilket inte var så bra när vi började titta på musik till cerminon. Vi kom inte överens!
    Så vad vi gjort är valt en person var som ska representera oss så får de fria händer att välja musiken och även vem som framför den. Eftersom jag är ett kontrollfreak så måste dom hålla det hemligt för att de ska fungera. Så vi kommer stå på bröllopsdagen och inte ha en aning om vilken låt som kommer eller vem som ska framföra dom. Och de känns skitbra! För då kommer vi båda tycka alla låtar är bra :)
    Tycker ni vi är knäppa som gjort så här?

• Miss Moneypenny

Jag tycker det låter jätteroligt och personligt!

Jen75 skrev 2009-05-19 08:57:39 följande:
    Vad trist med eran solosångare pingst09 men jag håller med zeddy stå på er och låt han sjunga den!Vi har gått en lite annorlunda väg vad gäller sånger till vigseln.... Jag och min blivande har väldigt olika smak vad gäller musik och vi har båda starka viljor vilket inte var så bra när vi började titta på musik till cerminon. Vi kom inte överens!Så vad vi gjort är valt en person var som ska representera oss så får de fria händer att välja musiken och även vem som framför den. Eftersom jag är ett kontrollfreak så måste dom hålla det hemligt för att de ska fungera. Så vi kommer stå på bröllopsdagen och inte ha en aning om vilken låt som kommer eller vem som ska framföra dom. Och de känns skitbra! För då kommer vi båda tycka alla låtar är bra :)Tycker ni vi är knäppa som gjort så här?
  • zeddy
    Vad trist med eran solosångare pingst09 men jag håller med zeddy stå på er och låt han sjunga den!Vi har gått en lite annorlunda väg vad gäller sånger till vigseln.... Jag och min blivande har väldigt olika smak vad gäller musik och vi har båda starka viljor vilket inte var så bra när vi började titta på musik till cerminon. Vi kom inte överens!Så vad vi gjort är valt en person var som ska representera oss så får de fria händer att välja musiken och även vem som framför den. Eftersom jag är ett kontrollfreak så måste dom hålla det hemligt för att de ska fungera. Så vi kommer stå på bröllopsdagen och inte ha en aning om vilken låt som kommer eller vem som ska framföra dom. Och de känns skitbra! För då kommer vi båda tycka alla låtar är bra :)Tycker ni vi är knäppa som gjort så här?
    Väldigt bra idé! Vi hade valt ut 3 stycken låtar med omsorg som vi verkligen ville ha också, men vi vigs utomhus, ingen el som kan användas.. Så vi blev tvugna att välja bort sång med gitarr och valde istället att ha min lillasyster som spelar klarinett. KOmmer bli toppenfint!!
  • Pingst09

Vad kul! Vår tanke med låtarna vi valt är att den ena är hans sång till mig och den andra är min sång till honom. Tyvärr sjunger ingen av oss så vi har anlitat denna solist (som även ska spela med sitt band på kvällen) Därför känns det extra viktigt att texten i låten har ett budskap eller att den verkligen passar att vara en sång från mig... Det är dock inte så lätt nu. Inte med bara några dagar på mig att bestämma (helst igår) eftersom han ev måste repa in den också!

• Twixiee

Oj oj, bara en månad kvar till dagen B! Jag börjar bli sjukt nervös!
    Jag sitter och tittar på "att göra-listan" och det känns som att den blir längre och längre istället för det motsatta.. Åh herrejösses! Kommer vi verkligen att hinna med allt?

• MulleNuh
    Jag är helt övertygad om att du hinner med allt!!

Jag satt här om dagen och funderade när jag fick ett sånt panikanfall.

VAD är det som kan gå snett?! Vad är viktigast?

Kläder, ring och ett glatt humör.. Det är faktiskt allt som man behöver.. Ja sin karl också så klart!!

Allt annat som mat, fest osv. VAD gör det om något skulle bli lite tokigt egentligen??
    Twixiee skrev 2009-05-19 20:12:08 följande:
    Oj oj, bara en månad kvar till dagen B! Jag börjar bli sjukt nervös! Jag sitter och tittar på "att göra-listan" och det känns som att den blir längre och längre istället för det motsatta.. Åh herrejösses! Kommer vi verkligen att hinna med allt?
  • Twixiee

Så skönt att inte vara ensam, men det tror jag ju egentligen inte att jag är
    Vad gör lite tok, egentligen ingenting! Våra familjer är egentligen lite tokiga så då är väl allt som det ska om det blir tok Det är mest bara småsaker som är kvar, sånt som man säkerligen skulle klara sig utan. Men då de finns på listan så vill man ju gärna bocka av de Det är kanske bättre att helt enkelt stryka dessa, så slipper jag se de?

MulleNuh skrev 2009-05-19 20:14:50 följande:
    Jag är helt övertygad om att du hinner med allt!!Jag satt här om dagen och funderade när jag fick ett sånt panikanfall.VAD är det som kan gå snett?! Vad är viktigast?Kläder, ring och ett glatt humör.. Det är faktiskt allt som man behöver.. Ja sin karl också så klart!! Allt annat som mat, fest osv. VAD gör det om något skulle bli lite tokigt egentligen??
Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!