Vi som har 1-2 månader kvar!!
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Snart får jag också hoppa in här
Miss Moneypenny skrev 2009-05-19 08:29:40 följande:
Vad trist med eran solosångare pingst09 men jag håller med zeddy stå på er och låt han sjunga den!
Vi har gått en lite annorlunda väg vad gäller sånger till vigseln.... Jag och min blivande har väldigt olika smak vad gäller musik och vi har båda starka viljor vilket inte var så bra när vi började titta på musik till cerminon. Vi kom inte överens!
Så vad vi gjort är valt en person var som ska representera oss så får de fria händer att välja musiken och även vem som framför den. Eftersom jag är ett kontrollfreak så måste dom hålla det hemligt för att de ska fungera. Så vi kommer stå på bröllopsdagen och inte ha en aning om vilken låt som kommer eller vem som ska framföra dom. Och de känns skitbra! För då kommer vi båda tycka alla låtar är bra :)
Tycker ni vi är knäppa som gjort så här?
Jag tycker det låter jätteroligt och personligt!
Vad kul! Vår tanke med låtarna vi valt är att den ena är hans sång till mig och den andra är min sång till honom. Tyvärr sjunger ingen av oss så vi har anlitat denna solist (som även ska spela med sitt band på kvällen) Därför känns det extra viktigt att texten i låten har ett budskap eller att den verkligen passar att vara en sång från mig... Det är dock inte så lätt nu. Inte med bara några dagar på mig att bestämma (helst igår) eftersom han ev måste repa in den också!
Oj oj, bara en månad kvar till dagen B! Jag börjar bli sjukt nervös!
Jag sitter och tittar på "att göra-listan" och det känns som att den blir längre och längre istället för det motsatta.. Åh herrejösses! Kommer vi verkligen att hinna med allt?
Så skönt att inte vara ensam, men det tror jag ju egentligen inte att jag är
Vad gör lite tok, egentligen ingenting! Våra familjer är egentligen lite tokiga så då är väl allt som det ska om det blir tok Det är mest bara småsaker som är kvar, sånt som man säkerligen skulle klara sig utan. Men då de finns på listan så vill man ju gärna bocka av de
Det är kanske bättre att helt enkelt stryka dessa, så slipper jag se de?