Vi som har 1-2 månader kvar!!
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Zeddy och red scarlet: Ja det kommer nog bli bra till slut...
Vi hade en riktig fixardag igår eftersom det var halvdag på jobbet. Köpte alla grejer till festprogrammen på Panduro, köpte det sista på IKEA, gick en buggkurs, köpte massa sprit och vin och hade en liten vinprovning hemma för att bestämma det sista vinet som vi inte var riktigt nöjda med. Köpte också lådor och halm till "vigselkitet".
En bra dag med andra ord! Hjälp, nu är det bara två veckor och två dagar kvar!!!!
Oj oj oj, insåg att det är mindre än 2 månader kvar...gifter mig 18 juli, och inget verkar klart än, ingen ring, inte är klänningen mer än betalad och en provklänning ihoptråcklad, ingen brudbukett, ingen kyrkomusik, inga kläder på karln (behöver han några??? ). Jobbar halvt häcken av mig på jobbet, men inte ens inbjudan är ute än när det gäller bröllopet. Time to start????
Uuh jag gifter mig om 23 dagar(Så jag hör egentligen inte hit längre ) men jag känner mig lite nervös för att jag INTE vet vad jag ska göra nu. Allt verkar typ vara gjort.. vad har jag missat?? Kan det vara så att jag är så bra på att planera att allt redan är förberett? Nä... det lär komma flera panikvågor de närmsta veckorna känner jag.. usch
jaa jag tänkte på det jag också. Vi får ha en annan tråd nu!
Red Scarlet skrev 2009-05-21 15:18:44 följande:
Jag har nog hängt kvar här ändå och jag (vi) har bara 9 dagar kvar nu!
Oj vad ni har fixat!! Härligt!
Red, Mulle o Pingst09: Jo, vi kanske skulle starta en ny tråd... 23 dgr kvar!!!! Idag har jag jobbat på brännan Men det var en massa moln i vägen...
Miss Moneypenny skrev 2009-05-21 14:12:50 följande:
Om det startas en ny tråd vill jag hänga på! Har knappt en månad kvar! Hjälp!!
Vill åxå hänga på till nya tråden isf. :)
Åååå nu får vi se om jag får min hippa i morron!!!