Vi som har 1-2 månader kvar!!
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Oj jag skulle skriva i tråden " De bästa med bröllopet idag "
Jag läser här hela tiden ändå!
Vi har 15 dagar kvar!!! Woooooo...
Nä du tog inte död på tråden
Jag var och hämtade min vigselring i veckan så nu provar ajg den varje dag. Min dotter (2år 10mån) säger till mig att sätta på den hela tiden för hon gillar den, de ska börjas i tid
Ååå vad avis jag blir på er ni har så kort tid kvar. Även om min tid kommer också.
Min sambo sa igår att han längtar till den 1 agu dvs dagen efter, för då är allt kaos över. Och vi kan börja ta tag i allting annat vi har kört åt sidan, vilket gnager honom.
Hej!
Tassar in här jag med..Har exakt 28 dagar kvar till bröllopet. ska hämta klänningen hos sömmerskan idag.
Man känner lite tidspress samtidigt, men det mesta e ju fixat =)
Hm jag har ett tag ignorerat att jag tillhör den här gruppen... Vill inte riktigt inse att det bara är lite mer än en månad kvar! Har ju alldeles för mycket kvar att fixa!! =)
Fick rumpan ur vagnen igår och fixade stråkorkester som ska spela pachelbels canon i kyrkan i alla fall. Den är såå vacker.
Maten är helt klar,
Två klänningar (ja ja vet, måste sälja den ena...)
Sambon har tappat sin ring =/
Så vi måste köpa en ny till honom och en vigsel till mig.
Dekorationer klart : massor med vita blockljus, små värmeljushållare, enkla vaser med en vit blomma styck och diamant konfetti spritt över borden.
Hindersprövning klar
Solist halvklar
Alkohol, inte klar (men provsmakar vin för fullt kvällstid.) Några tips på prisvärt gott rödvin till fläskfile??
Hotell är bokat
Festprogram och bordsplacering blir jag knäpp på och ignorerar ett tag. (Norska och svenska traditioner går helt emot varandra..suck)
Placeringskort?? Blir snål när jag ser att de kostar 3-4 kr styck för en vikt pappersbit!! iiiignorerar ett tag till =)
Psalmer valda
Make up halvbokad
Hår bokat
Blommor, inte bokat
Golfturnering har vi dagen innan så de gäster som spelar ska få träffas lite innan. Klart
Men det ser ju ganska bra ut ändå! har jag missat något tok viktigt??
Jag spanar här även om jag bara har två veckor kvar nu!
Jag spanar jag med... haha.
Idag e det 29 dagar kvar
Ja men canon in D är bäst! Dens ka vi också ha!! I love it..
johanna anders skrev 2009-05-29 09:19:49 följande:
Det är ordentligt pirrigt nu med snart bara två månader kvar. Ingen stress och saker och ting faller på plats, mitt största bekymmer just nu är att klänningen ska bli så bra som jag vill ha den, har tappat en hel del i vikt så den är för stor nu men jag har en duktig sömmerska som ska fixa till den. Vår budget har vi inte spräckt en enda gång, vi har kunnat välja de kläder och ringar som vi vill ha eftersom vi har fått pengar över. Den ena överraskningen efter den andra dyker upp. Mina föräldrar sa att de betalar festen, sedan sa de på festlokalen att de stod för alla dekorationer bara vi sa hur vi ville ha det. Eftersom vi själva har hästar och vagn så kostar det oss ingenting och kusken ville inte ha något för det utan kände sig hedrad. Två avlägsna släktingar som fick veta att vi skulle gifta oss frågade om de fick filma och fota oss under dagen och kvällen då de går kurser i film- och fototeknik. Om en månad ska jag fotograferas för morgongåvan till m2b.