• MulleNuh

Vi som har 1-2 månader kvar!!

Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!

Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!

Är ni nervösa nu???

• Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!
  • Red Scarlet
    Pingst09 skrev 2009-05-23 08:07:46 följande:
    Idag kommer de och hämtar sambon för svensexa. Kl.10. Vet inte riktigt hur jag ska lyckas vara precis som vanligt, har såå svårt att ljuga. Tack och lov sover han ännu, hoppas han fortsätter med det lääänge till!!
    Ååh vad skoj! Jag har också jääättesvårt att ljuga för min fästman, får bita mig i tungan hela tiden.

Han sa igår något om att han kunde komma och hjälpa mig med en grej på jobbet den 6e juni, då var jag SÅ NÄRA på att säga "Men det kan du ju inte, då kanske du är i London!" Men det gjorde jag inte.. sa bara "Mmm...." och bet ihop käkarna.. fan jag kommer att bita sönder tungan av allt hemlighetsmakeri!
  • Pingst09

Ska han få åka till LONDON på sin svensexa?!? Oj!
    Red Scarlet skrev 2009-05-23 08:47:47 följande:

Ååh vad skoj! Jag har också jääättesvårt att ljuga för min fästman, får bita mig i tungan hela tiden. Han sa igår något om att han kunde komma och hjälpa mig med en grej på jobbet den 6e juni, då var jag SÅ NÄRA på att säga "Men det kan du ju inte, då kanske du är i London!" Men det gjorde jag inte.. sa bara "Mmm...." och bet ihop käkarna.. fan jag kommer att bita sönder tungan av allt hemlighetsmakeri!
  • MulleNuh

haha, nää.. Men förut fick jag veta att det INTE var i juni och nästa helg är jag upptagen och det vet dom. Så då finns bara idag kvar!
    Men dom kan ju ha bluffat för länge sen så det faktiskt är i juni!

Micke o jag satt i köket nyss och då sa han: oj titta ute i trädgården! Du har besök!!
    Jag nästan spruta ut kaffe genom munnen och blev livrädd! haha han garva så han nästan krevera... (han skojjade)

Miss Moneypenny skrev 2009-05-23 08:22:14 följande:

Varför tror du att det är idag? Har du fått några hintar av vännerna?
  • Red Scarlet
    Pingst09 skrev 2009-05-23 08:55:54 följande:
    Ska han få åka till LONDON på sin svensexa?!? Oj!Red Scarlet skrev 2009-05-23 08:47:47 följande:
    Ja KANSKE på svensexa nr 2 ifall den blir av, först ska han ha sin vanliga samma dag som jag har min (fast jag låtsas inte veta om att jag vet när min är) och sen skulle två av hans polare dra med honom på en till svensexa till London veckan därpå ifall de lyckas planera.. stora ambitioner de har iaf! Trodde inte att de skulle lyckas få ihop EN enda grej (inte ens sätta sig och supa honom full) så jag är riktigt imponerad av dem faktiskt
  • zeddy

Nu tänker jag fortsätta i juni tråden... Välkomna dit så lämnar vi plats i denna tråden till dem som har lite längre kvar till dagen B!

• Flipperkulan

Hej på er!
    Min älskling och jag gifter oss den 7/7. Så spännande!
    Kan inte tänka mig att jag får någon möhippa för vi gifter oss i hemlighet
    Är på jakt efter en finare bolero att ha till min klänning (se galleri)samt halsband, annars är allt annat fixat

• MulleNuh

Ohh den jäveln (syrran) lurade mig!!!!!! Hon storma in i hallen och jag skrek: var är spriten var är spriten!!!!

haha så vi åker i väg och jag är supernervös och glad!

Nehe, hon bjöd bara ut mig på lunch!! Lååångnäsa långnäsa!!

• nni

Idag e det bara 5 v kvar!! Shit pommesfrites

• Jen75

Vad trisst att ni lämnar denna tråden :(
    Känns ju nästan som man känner er nu och jag har ju 7veckor kvar så jag kan inte följa med riktigt än....

• Pingst09

Å jag kna ju inte heller hoppa till nån junitråd för jag hinner ju blir klar i maj

Gick superbra i morse i alla fall. En kompis som är vimsigare än allt vimsigt ringde redan halv tio och vill e få komma och låna kompressorn och pumpa cykeln. Vem som helst hade ju kunnat fatta då att nåt är på G men vad gäller denna kompisen är ingetnting konstigt. Sambon trodde att han hade haft "bortamatch" och skulle hem då efter en lång och blöt kväll/natt Haha! Så vi satt här alla tre och åt frukost i godan ro när resten av gänget ramlade in
    Han fick på sig en röd långhårig peruk och en svart långkjol (och av någon konstig anledning tog han av sig byxorna han hade på istället för att ha dem under så han har fått gå i kjol hela dan!)
    De drog iväg och körde gocart och sedan hem til en kompis där de åt en sen lunch samt tittade på filmklipp sedan sambon var liten mm. Sedan hade de åkt runt lite i stan och mellanlandat vid en tjärn där han tydligen hade badat, på hemvägen och nu vet jag att de är här på byn. Får väl se när de dyker in hemma här.

Hoppas bara att han inte blir sjuk nu när han har badat så kallt. Är ju bara en vecka kvar....

Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!