• MulleNuh

Vi som har 1-2 månader kvar!!

Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!

Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!

Är ni nervösa nu???

• Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!
  • xmarsan

Vi var inne på den vi med - men sen så har nästan alla våra vänner haft den. Så vi valde "A Trumpet Voluntary" av J. Clarke istället.

MulleNuh skrev 2009-05-29 12:05:38 följande:
    Ja men canon in D är bäst! Dens ka vi också ha!! I love it..johanna anders skrev 2009-05-29 09:19:49 följande:
  • MulleNuh

den är också fin!! Den har vi som utgångsmelodi!

xmarsan skrev 2009-05-29 14:49:05 följande:
    Vi var inne på den vi med - men sen så har nästan alla våra vänner haft den. Så vi valde "A Trumpet Voluntary" av J. Clarke istället.
  • F A M E

Vi ska ha änglagården ut och in ska vi ha en ur starwares. Dock så vet jag inte riktigt vem de blir.

• älskarlivet

Vi ska också ha temat ur Änglagård och temat ur Star Wars som musik, fast tvärtom. Änglagård in SW ut.
    '

F A M E skrev 2009-05-29 15:59:58 följande:

Vi ska ha änglagården ut och in ska vi ha en ur starwares. Dock så vet jag inte riktigt vem de blir.
  • zeddy

haha, ja det var svårt att hålla ögonen från denna tråden.. Det är ju så kul att läsa vad ni skriver! Och kanske får man tips på saker man glömt... 15 dagar kvar!!!!!!!!!

• F A M E

Nähä skoj vad för låt har ni valt ifrån SW??? vi har inte riktigt bestämt oss än eller rättare sagt sambon.

älskarlivet skrev 2009-05-29 16:34:22 följande:
    Vi ska också ha temat ur Änglagård och temat ur Star Wars som musik, fast tvärtom. Änglagård in SW ut.'F A M E skrev 2009-05-29 15:59:58 följande:
  • älskarlivet

vi ska ha ledmotivet ur SW.

F A M E skrev 2009-05-29 17:14:58 följande:

Nähä skoj vad för låt har ni valt ifrån SW??? vi har inte riktigt bestämt oss än eller rättare sagt sambon.
  • nni
    MulleNuh skrev 2009-05-29 15:07:07 följande:
    den är också fin!! Den har vi som utgångsmelodi!
    Åh den ska vi ha ut! Den e såååå fin! Ska ha Ronja "rid över skog" som in!
  • nni
    Ja men canon in D är bäst! Dens ka vi också ha!! I love it..johanna anders skrev 2009-05-29 09:19:49 följande:
    Den e underbar. Jag blev rörd nu när jag lyssnade på den. Hade missat den innan. Jag kan tänka mig ta med denna ist för Ronja, Ronja e väldigt kort med.
    Vi ska ha fiol o cello o denna på stråk, så mäktigt.
    Ambivalenta jag. Jag få ge det någon dag att tänka på som min sambo sa.
  • johanna anders
    Ska ni ha den in? Vi tänkte det först men den blir ju bara vackrare coh vackrare och är såå lång så vi tar den nog på utvägen så de kan spela klart hela låten.

Är det någon som har wagner here comes the bride nu för tiden?
Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!