• MulleNuh

Vi som har 1-2 månader kvar!!

Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!

Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!

Är ni nervösa nu???

• Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!
  • lottis77

För 2 veckor sedan ringde Värdshuset, där middag och fest är samt övernattning för de flesta av våra 80 gäster, och frågade om vi fortfarande var intresserade av att ha vårat bröllop där i juni. Det var vi!! Och jag var så tydlig att de snabbt bokade in ett möte med oss, kockar, ägaren.. Killen som vi hade kontakt med hade avbrutit samarbetet och de hade nu hittat våra namn i några papper. Våra 2 solister hoppade av i förra veckan, idag ena toastmastern. Och jag är kollugn. Det ordnar sig ju alltid. Kantorn tog på sig att sjunga en annan låt och spela piano och vi har ju ytterliga en toastmaster... Så här har det varit under hela denna bröllopsresa, så jag börjar väl vänja mig Tror detta är nyttigt för mig som är ett sånt kontrollfreak.

• älskarlivet

Frågade min moster om min kusin fått inbjudan, för hon har inte osat. Får svaret att det har hon men "glömt" osa, men min moster sa att kusinen skulle höra av sig till mig.. När kan man fråga sig? Bröllopet är om 3 veckor... Vår bordsplacering är färdig, maten måste beställas.. Ska jag messa min kusin? Vill ju inte vara den som tjatar heller..

• MulleNuh

Men jag tycker absolut du ska messa...

älskarlivet skrev 2009-05-19 20:55:19 följande:
    Frågade min moster om min kusin fått inbjudan, för hon har inte osat. Får svaret att det har hon men "glömt" osa, men min moster sa att kusinen skulle höra av sig till mig.. När kan man fråga sig? Bröllopet är om 3 veckor... Vår bordsplacering är färdig, maten måste beställas.. Ska jag messa min kusin? Vill ju inte vara den som tjatar heller..
  • älskarlivet

Fast varför jaga någon som uppenbarligen inte bryr sig? Vårt osa var för 18 dagar sen.. Jag träffar aldrig den här kusinen i vanliga fall heller, bara vid sådana här tillställningar..

MulleNuh skrev 2009-05-19 21:02:13 följande:
    Men jag tycker absolut du ska messa...
  • MulleNuh

Ok, men räkna inte med denne då... Ni ska väl inte behöva sitta och fixa med bordplaceringen på nytt bara för att det finns en segpropp.

älskarlivet skrev 2009-05-19 21:03:24 följande:
    Fast varför jaga någon som uppenbarligen inte bryr sig? Vårt osa var för 18 dagar sen.. Jag träffar aldrig den här kusinen i vanliga fall heller, bara vid sådana här tillställningar..
  • älskarlivet

Vi är redan färdiga med bordsplaceringen, så kommer den här kusinen och hennes sambo så får de sitta långt ner på borden, tänker inte göra om något direkt för deras skull..

MulleNuh skrev 2009-05-19 21:04:25 följande:
    Ok, men räkna inte med denne då... Ni ska väl inte behöva sitta och fixa med bordplaceringen på nytt bara för att det finns en segpropp.
  • MulleNuh

nä det är rätt..

älskarlivet skrev 2009-05-19 21:05:14 följande:
    Vi är redan färdiga med bordsplaceringen, så kommer den här kusinen och hennes sambo så får de sitta långt ner på borden, tänker inte göra om något direkt för deras skull..
  • älskarlivet

Men vi kan inte vänta på ett svar från kusinen heller.. Men nu vet hon att hon missat osat, då kan man väl höra av sig direkt?

MulleNuh skrev 2009-05-19 21:05:50 följande:
    nä det är rätt..
  • MulleNuh

För MIG är en tystnad på detta vis ett NEJ tack, vi kommer inte..
    Så nää ni ska inte behöva vänta.

älskarlivet skrev 2009-05-19 21:06:59 följande:
    Men vi kan inte vänta på ett svar från kusinen heller.. Men nu vet hon att hon missat osat, då kan man väl höra av sig direkt?
Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!