Vi som har 1-2 månader kvar!!
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Hade jag varit du så hade jag nog skickat ett mess och sagt att vi inte räknar med dom...
Slaskbordet. Ha ha ha. Kul att få reda på att man sitter vid slaskbordet.
Vi har en avlägsen, velig släkting som inte har svarat än, osa var för en månad sen. Vi har tolkat det som ett nej tack. Det kanske var dumt gjort... Kan ju bli jobbigt om han dyker upp ändå. Men då tar vi det då! För allting lööööser sig och jag är en så lugn och kontrollerad människa som inte stressar upp mig i onödan.
Fast för oss löser det sig inte om folk bara dyker upp. Hade vi haft catering och hyrt lokal och dukat själv och så så hade det löst sig, men inte där vi ska vara nu.
Helt rätt inställning! Jag försöker också tänka så när jag börjar bli hystersisk :) Jag orolig för att allt inte ska klaffa med vår 6-rättersmiddag men vad gör det egentligen om folk får vänta lite, fel rätt med fel vin kommer in osv? Vad spelar det för roll, folk kommer bli mätta och ha trevligt ändå.
Jag ska in till Panduro idag och köpa "pyssel" till festhäften och sånt. Jag är helt vilsen när det gäller sånt där så jag hoppas jag hittar nåt.
Ska ni ge varandra morgongåva morgonen efter bröllopet?
Jag har istort bestämt vad jag ska göra/köpa och så i går så säger min blivande när de kom på tal att jag tycker vi skiter i det! JAg blev jättebesviken framför allt för att jag älskar paket och överraskningar. Vet inte vad jag ska göra om jag ska acceptera att han inte vill eller stå på mig att jag vill....
I går lämnade vi in våra champagneglas för gravering (samma ställe som tillverkar våra ringar) och då frågade hon oss om vi ville se våra ringar!!! iiiiiii!! Va fina de var! De var inte putsade och graverade men så fina!! Ska hämta både dom och glasen nästa torsdag! Längtar!!