Vi som har 1-2 månader kvar!!
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Jag kan va kvar här lite med.
Pingst09; Vilken kul svensexa.
Jag tror min kille kommer få det såhär; Klättervägg, softairgun, och en frågesport med film-spel/musik. Och på allt detta få klä ut sig till en amerikan/svensk - e på nationaldagen. Han e alltså halvare. Sedan händer det ngt till kanske. Han kommer gilla detta.
Svensexan avslutades med bastu och bira.... Han kom hem vid midnatt ungefär, lite lagomt lullig. Hade haft en toppendag!!
Fick hjälpa till att lura iväg min m2b på svensexan igår...
Svårt är det att ljuga i flera veckor faktiskt...och han tyckte säkert att det var helt knäppt att jag absolut var tvungen att åka till affären 2,5 mil bort i lördasg morse för att köpa frukost....men men...där blev han så glatt överraskad :)
Han fick börja sin dag med att hoppa fallskärm!!! Jag är grön av avund!!!
Fallskärm - jag säger wow! Låter väldigt avancerat! Hoppas på att jag slipper det - är iaf alldeles för höjdrädd!
Susanna och Fredrik skrev 2009-05-25 00:18:23 följande:
usch!!! Hade dom gjort nåt sånt till min hippa så hade jag väågrat. Spelar ingen roll om dom betalat 5000:-.
Jag hoppade fallskärm för ca 10 år sedan när jag var ung och modig men jag skulle lätt göra de igen fast jag blivit höjdrädd som "gammal". De var sååå härligt!!! Men jag förstår er som inte vill för har man inte upplevt de kan man nog tänkas tycka de verkar läskigt.
Äventyr som hoppa falskärm kan vara den bästa upplevelsen för vissa. Men mina vänner vet om min höjdrädsla så jag hade vägrat.
Imorgon e det exakt 1 månad kvar!!
Jag skiter i att inte direkt kvala in i detta forum. Nu hopar jag in i förtid i alla fall. Har titta i denna tråd länge nog nu
Vi har 2 månader kvar på söndag, maka på er för här kommer jag
Skulle drömma om att få hoppa fallskärm, men som en del andra här så är jag snuskigt höjd rädd. Och att åka hiss ska vi inte prata m högt heller.
Vi har vigselprogramet kvar, samt festprogrammet & bordsplaceringen. De är väl de största bitarna vi har kvar. Annars håller jag på med våran budget, kollar så att vi inte spräcker den allt för mycket nu på slut tampen.
Köpte våra sängkläder för bröllopsnatten, vita satin påslakan super dyra samt vitt satin lakan till. Men f*n värt om jag inte får hotellnatt. Var hos tjejen som ska fixa min make up samt frisyr igår. Där av alla bilder i galleriet, men igår blev de bestämt vilken de blir. Kommer bli hur bra som helst, var så nöjd när jag åkte hem för att kolla hur sambo tycker osv.
Som om han har något att säga om de ahhahaaa.
Nej nu ska jag dra till frissan och toppa håret, sist var för 1 1/2 år sedan. JO jag vet de behövs, är så medveten om de.
Tjingeling
Säg tog jag död på tråden nu ??????
F A M E skrev 2009-05-28 22:08:20 följande: