• MulleNuh

Vi som har 1-2 månader kvar!!

Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!

Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!

Är ni nervösa nu???

• Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!
  • F A M E

oki, har ingen aning vad sambon har tänk, vi kör en var sin hos oss Vi kunde inte samsas så då splittrade vi på ´t. Lite får man ge sig, för husfridens skull, jag har ju tjatat fram honom till altaret

älskarlivet skrev 2009-05-29 17:18:59 följande:
    vi ska ha ledmotivet ur SW.F A M E skrev 2009-05-29 17:14:58 följande:
  • MulleNuh

Jo vi ska ha den in.. När vår kantor spelade den för oss blev vi HELT saliga.. FY va duktig han var..
    Och han frågade om vi ville korta ner den men vi ville inte det.. Då står vi där framme och lyssnar på den i nån minut.. Gör inte så mycket.. Och vi får gå HIMLA långsamt..

johanna anders skrev 2009-05-29 18:33:13 följande:

Ska ni ha den in? Vi tänkte det först men den blir ju bara vackrare coh vackrare och är såå lång så vi tar den nog på utvägen så de kan spela klart hela låten.Är det någon som har wagner here comes the bride nu för tiden?
  • F A M E

Nu har vi bara 2 st kvar som inte osa, sambon skall ringa dem idag. Så vi slutar på en bra antal dvs 62st om dem kommer.

Nu kan jag äntligen sätta mig ner med festprogramet, vigselprogramet, mitt tal till sambon & bordsplaceringen.

Har ni gjort den traditionella bordsplaceringen?? Vi fundera på att göra något annorlunda, eller om vi bara gör de till festen kanske. Måste funderar vidare på detta. hmmmm

men nu är de inte långt kvar hörrni.

Tjihooooooooooo

• 20090801

Vår bordsplacering kommer att vara ett traditionellt honnörsbord och sedan småbord med åtta personer vid varje. Alla på min sida har nu svarat och där blev det ett bortfall på 12st (10 barn/ungdomar och två vuxna). På m2b:s sida har inte alla svarat än och nu i helgen blev det ett oväntat dödsfall på hans sida som har inneburit att en del blivit upptagna med detta så de inte har svarat, avvaktar ett litet tag till så värsta sorgen har fått lägga sig.

• Kärlekensskull

Vi gifte oss i lördags och vi hade canon i d-dur, Blev perfekt! Bra att den var så lång för då hann alla gästerna gå ut ifrån kyrkan innan musiken tog slut.

MulleNuh skrev 2009-05-29 19:00:57 följande:
    Jo vi ska ha den in.. När vår kantor spelade den för oss blev vi HELT saliga.. FY va duktig han var..Och han frågade om vi ville korta ner den men vi ville inte det.. Då står vi där framme och lyssnar på den i nån minut.. Gör inte så mycket.. Och vi får gå HIMLA långsamt..johanna anders skrev 2009-05-29 18:33:13 följande:
  • zeddy

Har du möjligtvis lite bilder man kan kika på? Alltid spännande att se bilder från bröllop!

Kärlekensskull skrev 2009-06-05 06:06:02 följande:
    Vi gifte oss i lördags och vi hade canon i d-dur, Blev perfekt! Bra att den var så lång för då hann alla gästerna gå ut ifrån kyrkan innan musiken tog slut.
  • MulleNuh

Jaa det tycker jag också!!

zeddy skrev 2009-06-05 10:35:57 följande:
    Har du möjligtvis lite bilder man kan kika på? Alltid spännande att se bilder från bröllop!
  • Miss Moneypenny

Nu är vi gifta! Hade en helt underbar dag igår! Nu platsar jag inte i den här tråden längre.. :)

Ska lägga upp lite bilder snart!

• Jen75

Grattis Miss Moneypenny!!! Ser framemot lite bilder.

Själv så fick jag min möhippa i fredags. Kunde inte blivit bättre

• Miss Moneypenny

Nu finns det lite bilder från bröllopet i galleriet!

Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!