• MulleNuh

Vi som har 1-2 månader kvar!!

Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!

Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!

Är ni nervösa nu???

• Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!
  • zeddy
    MulleNuh skrev 2009-05-15 10:52:57 följande:
    Grejen är så här.. Dom har en vanlig taxfree, men man måste vara borta i 1 dygn för att få handla. Eller man får handla hur mycket man vill, men för att det ska vara "lagligt" att ta med i land så måste man vara borta i 1 dygn.Min morbror bor där ute i Norrtälje och han åker MINST 1 gång/månad och har gjort i ca 10 år. EN gång har han sett en tull där.. Hmmm...Miss Moneypenny skrev 2009-05-15 10:47:52 följande:
    Så smidigt! Mina föräldrar sponsrar oss med alkoholen, jättesnällt!! De åker nästa vecka en tur till tyskland, de ska även köpa till en till en annan stor fest..
    Sen så är det några saker som vi vill ha från bolaget som inte finns i tyskland (vad vi vet). T ex Nils Oscar öl, blivandes favvo
  • lecaroline
    zeddy skrev 2009-05-15 13:50:08 följande:
    Vi hade funderingar på att ha en "show" istället för valsen, men vi kände att vi inte hinner det och så är min blivande ganska blyg.. Känns lite taskigt att "tvinga" honom till det..
    Vi ska ha lite snurr och så i dansen istället, blev så förvånad att han sa ja..
  • MulleNuh

Min mike vill gärna göra nåt med dansen trots att han är en KATASTROF när det gäller dans. Men det är ju just tiden som spökar..

• xmarsan

Hoppas att ni kan hitta tiden att göra det - verkar ju superkul. Min blivande har jag dansat med en handfull gånger sedan vi blev tillsammans för 8 år sedan. Så jag är glad att han kan tänka sig att ens dansa valsen.

MulleNuh skrev 2009-05-15 13:54:30 följande:
    Min mike vill gärna göra nåt med dansen trots att han är en KATASTROF när det gäller dans. Men det är ju just tiden som spökar..
  • MulleNuh

hahaha ja men va kul!!

Jag har dansat 2 ggr med min sen vi träffades. 1:a gången så BAD jag honom gå och sätta isg igen. GUD va han led...
    Andra gången var han full när han dansade. Han knockade säkert några stackare som stod i vägen!

xmarsan skrev 2009-05-15 14:02:10 följande:
    Hoppas att ni kan hitta tiden att göra det - verkar ju superkul. Min blivande har jag dansat med en handfull gånger sedan vi blev tillsammans för 8 år sedan. Så jag är glad att han kan tänka sig att ens dansa valsen.
  • zeddy
    MulleNuh skrev 2009-05-15 14:06:08 följande:
    [citat]
    Jag har dansat 2 ggr med min sen vi träffades. 1:a gången så BAD jag honom gå och sätta isg igen. GUD va han led...
    [/citat ]

Ha ha Stackare!
  • xmarsan

Tror att jag får min hippa ikväll!!
    Har precis fått ett påse med saker till kontoret - där det står att jag ska klä på mig och sminka mig och stå redo utanför kontoret kl 17.00.
    Det underliga är att det är mina egna kläder, skor och smink som jag ska fixa med. Men det kanske "bara" är en myskväll ute om jag har tur.

• MulleNuh

oooooo va spännande!!!

xmarsan skrev 2009-05-15 14:31:06 följande:
    Tror att jag får min hippa ikväll!! Har precis fått ett påse med saker till kontoret - där det står att jag ska klä på mig och sminka mig och stå redo utanför kontoret kl 17.00. Det underliga är att det är mina egna kläder, skor och smink som jag ska fixa med. Men det kanske "bara" är en myskväll ute om jag har tur.
  • xmarsan

Japp. Jag kan ju inte jobba nu! Tankarna snurrar i 140...!!!

MulleNuh skrev 2009-05-15 14:31:47 följande:
    oooooo va spännande!!!
  • xmarsan

Och jag ska inte vara klar föränn kl 17.00!

Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!