Vi som har 1-2 månader kvar!!
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Min mike vill gärna göra nåt med dansen trots att han är en KATASTROF när det gäller dans. Men det är ju just tiden som spökar..
Hoppas att ni kan hitta tiden att göra det - verkar ju superkul. Min blivande har jag dansat med en handfull gånger sedan vi blev tillsammans för 8 år sedan. Så jag är glad att han kan tänka sig att ens dansa valsen.
hahaha ja men va kul!!
Jag har dansat 2 ggr med min sen vi träffades. 1:a gången så BAD jag honom gå och sätta isg igen. GUD va han led...
Andra gången var han full när han dansade. Han knockade säkert några stackare som stod i vägen!
Tror att jag får min hippa ikväll!!
Har precis fått ett påse med saker till kontoret - där det står att jag ska klä på mig och sminka mig och stå redo utanför kontoret kl 17.00.
Det underliga är att det är mina egna kläder, skor och smink som jag ska fixa med. Men det kanske "bara" är en myskväll ute om jag har tur.
oooooo va spännande!!!
Japp. Jag kan ju inte jobba nu! Tankarna snurrar i 140...!!!
Och jag ska inte vara klar föränn kl 17.00!