Vi som har 1-2 månader kvar!!
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Ja ska inte ha det=)
Ville absolut ha det men när jag provade kände jag mig inte bekväm. Ja har rätt stor byst och kände det som om brösten va det ända som syntes... de blev en halterneck istället. Den täckte lite mer;)
Halterneck är jättefint också! Jag hade tänkt ha det men för mig var det tvärtom, jag blev jättebystig i halterneck och mindre bystig i axelbandslöst :)
Tack, vad kul att höra :)
Jag trodde inte jag skulle passa i axelbandslöst så de tänkte inte jag heller ha men så blev de...
Jag ville absolut inte ha axelbandslöst för jag tyckte inte att det passade mig och det kan se så naket ut..(och ALLA har det haha ) så jag köpte en klänning med axelband (se bild i galleriet) men när jag väl fick på mig klänningen insåg jag att den var snyggare utan axelbanden. Det var så mycket paljetter, kristaller och broderier på dem att jag insåg att det skulle bli för mycket med STOR klänning, STORT hår, bukett, smycken osv.. så jag tog bort dem. Men egentligen tycker jag att det är supersnyggt med axelband också. Det beror ju helt på klänningen och personen! Halterneck passar perfekt om man har lite större byst!
Vi har beställt egendesignade matchande örhängen och manchettknappar från en kompis som är guldsmed. Men de blir nog inte klara i tid...
Ska också ha axelbandslöst - var inte inställd på det innan men insåg att det var det som passade mig bäst. Då ser det i alla fall ut som om jag har former istället för att vara så platt som jag är efter att ha ammat dottern...
Den är verkligen jättefin den du har på bild!
Red Scarlet skrev 2009-05-14 09:31:07 följande:
Även din är superfin...!
Jag hade inte heller tänkt ha axelbandslöst. Just för att ALLA har det och jag tyckte att jag inte skulle passa i det.. Men då provade jag ett gäng axelbandslösa klänningar och jag var fast!!
Finns bild på min klänning i mitt galleri, dock har jag ingen bild på den på mig..