• MulleNuh

Vi som har 1-2 månader kvar!!

Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!

Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!

Är ni nervösa nu???

• Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!
  • EmMa09

jag kom på att jag ju var tvungen o testa min klänning sent igår kväll, har inte gjort det sen jag fick den hos sömmerskan och jag har ingen riktig koll på kilona... Jag drog med mig m2b upp för att hjälpa mig, annars hade jag inte kunnat somna! (gifter ju oss på lördag!) Och den satt fortfarande kanon!

Idag när jag kom till jobbet så säger de att det går magsjuka (arbetar på en förkskola) så jag vände och åkte hem igen. Så nu är jag ledig ända fram till den stora dagen!!

• MulleNuh

ohhhh!

Nä fy, magsjukan får du lämna på jobbet hörru!

EmMa09 skrev 2009-05-13 11:54:42 följande:
    jag kom på att jag ju var tvungen o testa min klänning sent igår kväll, har inte gjort det sen jag fick den hos sömmerskan och jag har ingen riktig koll på kilona... Jag drog med mig m2b upp för att hjälpa mig, annars hade jag inte kunnat somna! (gifter ju oss på lördag!) Och den satt fortfarande kanon!Idag när jag kom till jobbet så säger de att det går magsjuka (arbetar på en förkskola) så jag vände och åkte hem igen. Så nu är jag ledig ända fram till den stora dagen!!
  • zeddy

Red Scarlet skrev 2009-05-13 11:50:19 följande:

Jag är som sagt tacksam för korsetter, de kan trolla fram en midja man inte hade och boobs man VERKLIGEN inte hade. Så med en bra fotograf och ordentlig retuschering blir det nog bra..hoppas att fästmannen blir nöjd bara
    Jäklar, du kommer att bli fin på secret box fotograferingen! Vilken princessklänning du har också! Fin!!
  • Jen75

Nu platsar även jag in i denna tråden. I måndags var de 2 månader till våran stora dag. :) Sjukt vad fort tiden går!!!
    MulleNuh, miss moneypenny och red scarlett ni är ju alla 3 jätte smala och fina och otroligt vackra klänningar! :)

• Miss Moneypenny

Välkommen till tråden och tack för dina fina ord :) Tack detsamma!

Du har många fina bilder i ditt galleri, både klänning och skor, väska och smycken..jättefint!

Jen75 skrev 2009-05-13 12:01:25 följande:
    Nu platsar även jag in i denna tråden. I måndags var de 2 månader till våran stora dag. :) Sjukt vad fort tiden går!!!MulleNuh, miss moneypenny och red scarlett ni är ju alla 3 jätte smala och fina och otroligt vackra klänningar! :)
  • Jen75

Tack men bilderna närjag har klänningen på mig ser hemska ut. Den var nämligen några centimeter för stor i midjan. Jag har fått en ny klänning som ska se likadan ut men den skiljer fast den nya är MYCKET finare och inte lika pluffsig. Har inte vågat prova den hemma än så jag har inga bilder men kanske ikväll...;)

• MulleNuh

Nu blev jag pirrig! Mickes kompis ringde och sa att dom kommer och plockar upp honom på lördag vid 9-10-tiden. Han kommer sova borta också!

Men han vägrade säga vad dom skulle göra! Jag skulle bara packa ner badbyxor och nåt extra ombyte.. Dom kan ju inte bada i 1 dygn ju!!! hahaha..

• xmarsan

Jag får också vänta nästan 3 veckor till innan det är dags för slutlig provning. Men å andra sidan känns det som om det är bra att den inte är hemma - eftersom jag springer och tittar på den hela tiden då

Men vackra kommer vi alla att bli! Det är jag helt övertygad om!

nni skrev 2009-05-13 10:53:40 följande:
    Oh vad kul att den passar! Jag ska prova min igen om en sådär 2-3 v. Men man kan inte föreställa sig hur man ser ut färdig. Jag kan inte. Men vi kommer va så vackra vi! Eller hur!
  • xmarsan

Vad skönt - då blire det säkert inga problem och som sagt bättre att upptäcka det nu än att stå där med panik på den stora dagen!

Pingst09 skrev 2009-05-13 09:49:54 följande:
    Jo, måste nog sälja den. Är ju bara en naturvit linneklänning från Ellos så det blir nog inte så svårt. En kompis skulle kolla på den i veckan...
  • mrsholm

Själv fick jag lita panik idag!! Skulle på avslutning med babysången och vi skulle vara i kyrkan där vi vigs den 27e juni. Hela kyrkan var täckta v byggnadsställningar!! Kyrkan renoveras och beräknas klar till hösten!!
    För oss blev det rätt självklart att byta kyrka så nu har vi bokat om kyrka men måste kontakta alla gäster om byta..lite extra arbete!!

Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!