Vi som har 1-2 månader kvar!!
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Nu har vi beställt ny dator Den blir säkert toppen och vi får den redan på måndag!! Ha en härlig helg allihopa, nu tänker jag flexa ut och ta helg!
åhhhh jag blir så ledsen på alla oförutsedda utgifter!! varför ska de komma just nu när vi absolut inte har råd???
Vi var i London för några månader sedan. Missade då flyget hem efter omständigheter vi inte kunde råda över. Fick då betala nya biljetter plus extra hotellnatt plus extra vistelse med mat oav Blev många tusenlappar som vi var tvungna att ta av bröllopsbudgeten.
Sedan dess har vi försökt att kompensera dessa pengar. Vi har levt jättesnålt nu har har lagt alla pengar som blir över på budgeten. Idag fick jag ett återkrav från csn på 6000 kr! :( Vi lever ju redan på nästintill minimum varje månad... tur att jag har snälla föräldrar som man kan låna av om det kniper men det känns fortfarande tungt...
aja ville bara skriva av mig och klaga lite ;)
Annars knallar det på här och det känns som om veckorna kommer flyga iväg!
Har ni fått någon offert på er mat/catering och vet ni hur lång tid ni har på er att betala när ni får fakturan??
Oh fyyy! Lider med dig! Sånt där kan knäcka vem som helst!
Vii måste betala festen dagen innan. Vi åker dit kvällen innan och lämnar in all alkohol och sånt som ska vara där. Då betalar vi.
Vi ska betala värdshuset 30dagar innan, då ska vi också meddela exakt antal deltagare och vilka som ska ha vegetarisk kost, alkoholfritt osv. Vet inte exakt när vi får räkningen men det borde bli i början på nästa vecka...Det är nog inte så lång betalningstid på den, så man får hosta upp 45laxar fort! :7
Red Scarlet skrev 2009-05-09 10:06:27 följande:
Hej!
Jösses vad ni hinner med och skriva när man själv inte är inne på 2 dagar.
Jag har nyss blivit hippad!!! Det började halv två, igår!
Nu ska jag gå och sova för jag är trött.
Gonatt!
Jag har gjort en provdukning nu. Bild finns i galleriet om ni orkar ge feedback. Placeringskorten är förstås tillfälliga och vi ska ha fina blommor och murgröna och inte vissna som på bilden (hade bara det hemma) och ska hitta ett finare silversnöre till servetterna. ÄMen, men, man får en idé om hur det ska vara i alla fall. Är det finast med de lila ljuskopparna eller de svarta/grå? Är rädd att det blir för mycket lila..
Tror det kommer bli superbra!!
Miss Moneypenny skrev 2009-05-10 19:18:07 följande:
Har inte planerat säsrkilt mycket alls den senaste månaden då livet kommit emellan så att säga...
Men nu hoppar jag in här!
För från och med imorgon har vi två månader kvar och känner att jag måste höra lite vad alla andra tänker på... Så man inte kommer på femton saker man glömt sista veckan! =)
Välkommen! Då har ju ju lååångt kvar nästan! Vad skönt! Själv har jag bara fyra veckor kvar, gulp :)