• MulleNuh

Vi som har 1-2 månader kvar!!

Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!

Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!

Är ni nervösa nu???

• Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!
  • Miss Moneypenny
    MulleNuh skrev 2009-05-10 19:40:16 följande:
    Tror det kommer bli superbra!!Miss Moneypenny skrev 2009-05-10 19:18:07 följande:
    Tack, jag hoppas det blir bra. Orkar inte lägga mer energi på det där nu. Det finns så mycket annat man måste fixa med.
  • Miss Moneypenny

Kom just på..vår förrätt kommer ju stå på bordet när gästerna sätter sig. Var ska vi lägga servetten istället för på tallriken?

• EmMa09

Tycker det blir jätte fint! Tycker personligen att de lila ljuskopparna blir finast! och servetten; lägg den bredvid varje tallrik!!
    Miss Moneypenny skrev 2009-05-10 20:12:05 följande:

Kom just på..vår förrätt kommer ju stå på bordet när gästerna sätter sig. Var ska vi lägga servetten istället för på tallriken?
  • EmMa09

Välkommen! Själv gifter jag mig på lördag...

Sesamy skrev 2009-05-10 19:44:59 följande:
    Har inte planerat säsrkilt mycket alls den senaste månaden då livet kommit emellan så att säga... Men nu hoppar jag in här! För från och med imorgon har vi två månader kvar och känner att jag måste höra lite vad alla andra tänker på... Så man inte kommer på femton saker man glömt sista veckan! =)
  • Miss Moneypenny

Under besticken då?

EmMa09 skrev 2009-05-10 20:16:52 följande:
    Tycker det blir jätte fint! Tycker personligen att de lila ljuskopparna blir finast! och servetten; lägg den bredvid varje tallrik!!Miss Moneypenny skrev 2009-05-10 20:12:05 följande:
  • xmarsan

Håller med - bägge dukningarna var jättefina men de lila var liksom pricken över i:et i min värld.

Svårt med servetten. Måste tillbaka in i galleriet och titta igen återkommer.

EmMa09 skrev 2009-05-10 20:16:52 följande:
    Tycker det blir jätte fint! Tycker personligen att de lila ljuskopparna blir finast! och servetten; lägg den bredvid varje tallrik!!Miss Moneypenny skrev 2009-05-10 20:12:05 följande:
  • MulleNuh

Kan man itne på nåt sätt skjuta fram glasen en aning och lägga den snyggt där framför? Det finns ju ganska mycket plats tänkte jag. För lägger man den under besticken så ser man ju inte det fina lika bra!

• Miss Moneypenny

Ja, det skulle kunna funka faktiskt. Fast där ligger det ju en sked också, den får man skjuta så nära tallriken som möjligt..

Herregud, vilka petitesser. Ibland känner man sig rätt fånig faktiskt som på allvar diskuterar sånt här i ett forum, haha :)

MulleNuh skrev 2009-05-11 09:05:02 följande:
    Kan man itne på nåt sätt skjuta fram glasen en aning och lägga den snyggt där framför? Det finns ju ganska mycket plats tänkte jag. För lägger man den under besticken så ser man ju inte det fina lika bra!
  • MulleNuh

Jaa lite töntiga är vi nog!!
    Men tänk som så att du troligtvis aldrig kommer ha denna diskussion igen!!

Miss Moneypenny skrev 2009-05-11 09:12:54 följande:

Ja, det skulle kunna funka faktiskt. Fast där ligger det ju en sked också, den får man skjuta så nära tallriken som möjligt..Herregud, vilka petitesser. Ibland känner man sig rätt fånig faktiskt som på allvar diskuterar sånt här i ett forum, haha :)
  • xmarsan

Tror på Mulle Nuhs idé. Hoppas att det löser sig.
    Och visst kommer man på underliga frågor som man nog aldrig skulle våga sig på att dryfta i normala fall

Miss Moneypenny skrev 2009-05-11 09:12:54 följande:

Ja, det skulle kunna funka faktiskt. Fast där ligger det ju en sked också, den får man skjuta så nära tallriken som möjligt..Herregud, vilka petitesser. Ibland känner man sig rätt fånig faktiskt som på allvar diskuterar sånt här i ett forum, haha :)
Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!