Vi som har 1-2 månader kvar!!
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Kom just på..vår förrätt kommer ju stå på bordet när gästerna sätter sig. Var ska vi lägga servetten istället för på tallriken?
Tycker det blir jätte fint! Tycker personligen att de lila ljuskopparna blir finast! och servetten; lägg den bredvid varje tallrik!!
Miss Moneypenny skrev 2009-05-10 20:12:05 följande:
Välkommen! Själv gifter jag mig på lördag...
Under besticken då?
Håller med - bägge dukningarna var jättefina men de lila var liksom pricken över i:et i min värld.
Svårt med servetten. Måste tillbaka in i galleriet och titta igen återkommer.
Kan man itne på nåt sätt skjuta fram glasen en aning och lägga den snyggt där framför? Det finns ju ganska mycket plats tänkte jag. För lägger man den under besticken så ser man ju inte det fina lika bra!
Ja, det skulle kunna funka faktiskt. Fast där ligger det ju en sked också, den får man skjuta så nära tallriken som möjligt..
Herregud, vilka petitesser. Ibland känner man sig rätt fånig faktiskt som på allvar diskuterar sånt här i ett forum, haha :)
Jaa lite töntiga är vi nog!!
Men tänk som så att du troligtvis aldrig kommer ha denna diskussion igen!!
Miss Moneypenny skrev 2009-05-11 09:12:54 följande:
Tror på Mulle Nuhs idé. Hoppas att det löser sig.
Och visst kommer man på underliga frågor som man nog aldrig skulle våga sig på att dryfta i normala fall
Miss Moneypenny skrev 2009-05-11 09:12:54 följande: