Vi som har 1-2 månader kvar!!
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Suck! Provade klänningen på dottern och inser att den är för liten. Den hasar upp i midjan när hon sitterså hon får axelsömmarna vid öronen... Kul att inse det nu när jag haft klänningen hemma i två månader! Fast såklart bättre än dan innan eller så...
Ohh - vad tråkigt. Kanske kan du sälja den här på BT? Lär ju finnas en hel del som vill köpa "näbbklänningar".
Själv måste jag lägga upp dotterns klänning ca 20 cm. Sitter perfekt upptill men det är som en "dopklänning" och det är ju inte riktigt syftet... hon är ju redan döpt
Jo, måste nog sälja den. Är ju bara en naturvit linneklänning från Ellos så det blir nog inte så svårt. En kompis skulle kolla på den i veckan...
Jag har precis testat min klänning en sista gång så den verkligen sitter bra! Det gjorde den!
Men det är svårt att föreställa sig hur man kommer se ut när man nu testar den helt osminkad och ful och jävlig..
Ja självklart kommer vi det!!!
Satt o kolla på bilder från min systers bröllop när jag var tärna. Va snygg man var och vad man har förfallit!!!!!
Men skärpning MulleNuh!!
Vi är ju de vackraste blivande brudarna i hela världen ju!!