Vi som har 1-2 månader kvar!!
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Nu har jag inhandlat mig lugnade Te och tabletter på hälsokost (cool down) som ska vara bra när man är stressad och så.
Hoppas det får nerverna lite lugnare
Ååh nu börjar saker och ting gå bättre iaf.. (peppar peppar) skönt att det vänder rätt fort när man haft en bottendykning innan.. Värdshuset vi bokat har lovat att försöka fixa en DJ så nu hoppas jag att de verkligen gör det också...
Fler orosmoln som börjar skingras:
- Sedan har våra vänner börjat ställa upp med en massa saker, känns så himla skönt! En korsetttokig kompis till mig hjälper mig att snöra min korsettklänning på bröllopsdagen, så nu behöver jag inte oroa mig för att den ska bli konstigt snörd.
- Var lite orolig också över att min fästman inte skulle få någon svensexa (han vill verkligenverkligen ha en) men det verkar lösa sig nu också och hans bror och polare tar tag i det.
- Sedan var vi oroliga för transport från kyrkan till festlokalen..det är ju så dyyyrt att hyra... men nu erbjöd sig min kompis som är gäst på bröllopet att köra oss..han tyckte det var jätteroligt och han har en flashig cab så det blir nog jättebra. Han skulle fixa med "nygifta"skylt, musik, burkar och allt möjligt haha...härligt.
- Sedan är en annan av mina vänner hobbyfotograf(han gör det gratis, vi betalar en fotograf för att fota 1tim precis innan vigseln) och ska vara med under hela vigseln och festen, och han ville träffas i kyrkan nu nästa vecka och reka och prata exakt vilka typer av kort vi ville ta osv..jätteskönt att han tar det på allvar och kan lugna mina stackars brudnerver. Så när vi ändå är i kyrkan tänkte vi smygöva oss lite på att gå i gången också.. ååh det ska bli härligt. Min fästman har inte ens sett kyrkan inuti än så det ska bli spännande!
Nu börjar energin komma tillbaka! Det är inte lång tid kvar nu... jag längtar igen!! :D Vad oroar ni er över just nu?
ohh va underbart!!
Samma här.. Jag har haft lite pengaångest.. Men nu har jag insett att vi kommer ha KVAR en del pengar efter att allt är betalt.. Också en STOOOR sten som ramlat bort..
Red Scarlet skrev 2009-05-08 09:01:38 följande:
Ja skönt.
Vi hade ju INGET sparat alls.. Vi är något av SLÖSARE i stor bemärkelse.
Men vi har betalat resan (10.000 Hotell (1500) Kläder. Ja allt egentligen. Det som är kvar nu är festen, lokal, mat, alkohol..
Red Scarlet skrev 2009-05-08 09:06:58 följande:
men gud! 36 dagar för oss! Fy va läbbigt!!!!
Red Scarlet skrev 2009-05-08 09:01:38 följande: