Vi som har 1-2 månader kvar!!
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Hoppar in!!
Ska på provmiddag idag och smaka på de rätter vi valt! Tjo!
Jag förstår att du är nervös - det var jag inför min magfotografering - och då var den ju inte så fokuserad på annat än just magen... Jag ska ta mig en ordentlig funderar tror jag. Nu kan jag dock inte göra det hemma - eftersom sambon är hemma och är pappaledig på dagarna.
Tror att det kommer gå super för dig i helgen. Och om du är bekväm med henne så är det ju ännu bättre.
Red Scarlet skrev 2009-05-14 13:53:51 följande:
Vad skoj.
Vi har redan klarat av det - och var sååå nöjda. Ikväll ska vi dock tillbaka och titta på en dukning som de gjort för en fest ikväll. Så att vi kan se hur lokalen ser ut uppdukad. Ska bli jättespännande. Hoppas att lokalen ser ännu bättre ut än när den är kal som den varit innan när vi varit där.
johanna anders skrev 2009-05-14 14:02:33 följande:
johanna anders skrev 2009-05-14 14:02:33 följande:
Själv ska jag iväg nu och fixa mina naglar så de är fina tills på lördag!
Idag har jag och min tärna varit och köpt klänning till henne. Åhh vad skönt att ha de klart!!!! Har varit lite småjobbigt att man inte hittat något tidigare men nu är de klart. TJohoo
Är det bara jag som gått in i nån dvala? Jag orkar inte göra NÅT som har med bröllopet att göra!! Och jag har en hel del jag MÅSTE få klart typ NU!
Haha ja jag känner igen de där. Jag har haft en sådan period men nu är jag på gång igen. De verkar gå lite upp och ner :)
30 maj för mig....
Har inte hittat tärnklänningar...sen är det bara lite utskrifter som är kvar...