Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
det där med OSA datum tycker jag också är riktigt svårt.
Vi har satt slut datum den 18 men vi har fortfarande ca 50 som inte har hört av sig:-S
Vet inte riktigt när man ska börja ringa! Vi måste boka hotell rum till många av dom så man vill som ha svar så fort som möjligt.
Sen så kommer vi som sagt att ha en bröllop som varar i 3 dagar så allt ska planeras, utflykter m.m
Sen så hoppas man ju väldigt mycket på att så många som möjligt ska tacka ja!
Hur många har ni andra bjudit?
Vi har bjudit 65 gäster och hittills har 55 gäster tackat ja till inbjudan. OSA datumet är satt till den 15 juli; 1 1/2 månad innan bröllopet. Så ja kommer nog att få vänta ca en månad till innan ja fått ett svar av d sista 10 p. Tror ja väntar ca en vecka efter att OSA datumet gått ut inna jag börjar ringa runt. Det är inte säkert ja kan hålla mig så länge, mest av nyfikenhet, men d känns som en rimlig väntan.
Jag sitter just nu och är förbannad över uteblivna svar. Visst imorgon är sista datum men vi saknar 43 svar. Det är fler än hälften av alla inbjudningar som gått ut.
Det kommer knappast ligga 43 inbjudningar på hallgolvet imorgon.
Jag är så irriterad! Ska man ta uteblivna svar som ett nej (de ignorerar ju faktiskt inbjudan) eller ska man ringa runt? Ja men varför ska jag ringa runt? H-vete vad arg jag är på denna respektlöshet och oförskämdhet.
Mitt hjärta 2008 skrev 2009-06-15 15:55:35 följande:
Du behöver inte låta så irriterad...