• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • SaraPayam
    Goaste skrev 2009-06-10 15:41:30 följande:
    Min är ju i krossad taft så den SKA vara skrynklig. Bild finns i galleriet!
    Jättesnygg klänning Haha ja men det är ju en fördel att den ska vara skrynklig För då är det ju ingen som lägger märke till om det skulle bli mer än vad som är i klänningen
  • Boomtown
    MilosMamma skrev 2009-06-10 21:58:53 följande:
    Namen, va fan håller dom på med? nu får ju dom fixa det där...va e de för ställe?
    Efter första dubbelbokningen så bytte jag ställe, som gör samma misstag. Hur mycket otur kan man ha! Jag känner mig så bitter just nu.
  • SaraPayam
    Boomtown skrev 2009-06-10 21:36:42 följande:
    Jaha, nu skiter det sig igen. Vi är dubbelbokade för andra gången. Jag tror jag går och skjuter mig. De hade skrivit fel datum!!!!!!!!!!!
    Välkommen tillbaka Det va ett tag sen.
    VA har de dubbelbokat er?? Hur kommer det sig? Vi blev ju med dubbelbokade 1 gång, men de fick ju det kompenserat genom en extra övernattning & 3 rätters middag på den kvällen
  • Boomtown
    SaraPayam skrev 2009-06-10 22:25:13 följande:
    Välkommen tillbaka Det va ett tag sen.VA har de dubbelbokat er?? Hur kommer det sig? Vi blev ju med dubbelbokade 1 gång, men de fick ju det kompenserat genom en extra övernattning & 3 rätters middag på den kvällen
    Hej igen. Jag har mest suttit och följt era inlägg

På det första stället så hade personalen bokat samma datum utan att kolla med varandra. Jag fick ingen kompensation men skulle vara tvungen att betala 3500 kr i bokningsavgift OCH byta datum. Då blev jag så jävla sur så jag bytte till en hembygdsgård istället. Där var gubben antagligen förvirrad. Det var inte han som hade hand om bokningarna men jag fick inte tag i någon annan så han var snäll och förmedlade bokningen. Men då skrev han ner fel datum fast jag dikterade tydligt med almanackan framför mig. Jag tänkte vara extra tydlig så att det inte skulle begås flera misstag. Men tji fick jag för det. Och pricken över i kom i kväll då morsan frågade om jag inte skulle ställa in allt istället. Det är väl inte så viktigt att gifta sig. Morr
  • För  kärlekens  skull

Vad kommer ni nu att göra....

Jaha, nu skiter det sig igen. Vi är dubbelbokade för andra gången. Jag tror jag går och skjuter mig. De hade skrivit fel datum!!!!!!!!!!!
  • Lischen

Vilken otur du har Boomtown!!! Stackare!

Lyssna inte på din mamma!! Klart att det är viktigt! Det är ju ERT bröllop!

• Boomtown

Jaha, så tråden hänger kvar lite till. Då fortsätter jag mitt bittra klagande här då
    Jag har ringt VF idag för att byta datum men hon är på sammanträde hela dagen. Grr. Men vi kom fram till att det nog är bäst att byta datum så vi får lokalen. För det var ett helvete att få tag i och så är den jättemysig. Gravyren i vigselringen måste göras om, hoppas att det inte blir alltför dyrt. Jag måste boka om konditor, frisör och fotograf och avboka inbjudningskorten. Men detta gör jag inte förrän jag har fått tag i VF så jag kan boka om i samma samtal. Mindre arbete. Lokalen blir bokad 2 veckor tidigare, om jag får ihop det andra. Hoppas att alla inte är uppbokade nu då. Sa jag att jag var stressad tidigare så ska ni bara veta hur det känns nu. Det känn ju inte bättre när anhöriga tycker att vi ska ställa in. Jag och gubben pratade igår. Vi sa att det skulle vara UNDERBART att viga oss själva, som det känns nu. Men vissa kommer ju att känna sig snuvade då. Hur man än vrider och vänder på det så blir det inte bra. Man kanske ska ta barnen och sticka till något fint ställe och viga sig? Tanken har slagit mig mer än en gång.

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2