Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
brollopstorget.se/Forum-1-22/m3448183.html
här kommer den nya tråden då denna går ut i moron
håller dom bara 2 mån? jag trodde de va 3....
Vad kommer ni nu att göra....
Vilken otur du har Boomtown!!! Stackare!
Lyssna inte på din mamma!! Klart att det är viktigt! Det är ju ERT bröllop!
Nej dom håller väl i tre månader??
Jaha, så tråden hänger kvar lite till. Då fortsätter jag mitt bittra klagande här då
Jag har ringt VF idag för att byta datum men hon är på sammanträde hela dagen. Grr. Men vi kom fram till att det nog är bäst att byta datum så vi får lokalen. För det var ett helvete att få tag i och så är den jättemysig. Gravyren i vigselringen måste göras om, hoppas att det inte blir alltför dyrt. Jag måste boka om konditor, frisör och fotograf och avboka inbjudningskorten. Men detta gör jag inte förrän jag har fått tag i VF så jag kan boka om i samma samtal. Mindre arbete. Lokalen blir bokad 2 veckor tidigare, om jag får ihop det andra. Hoppas att alla inte är uppbokade nu då. Sa jag att jag var stressad tidigare så ska ni bara veta hur det känns nu. Det känn ju inte bättre när anhöriga tycker att vi ska ställa in. Jag och gubben pratade igår. Vi sa att det skulle vara UNDERBART att viga oss själva, som det känns nu. Men vissa kommer ju att känna sig snuvade då. Hur man än vrider och vänder på det så blir det inte bra. Man kanske ska ta barnen och sticka till något fint ställe och viga sig? Tanken har slagit mig mer än en gång.