Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Eller hur..Ni får såklart ta en tripp till dom,så blir dom nog glada..alltid skönt med en liten resa med ju !
Oj vad mycket här var och läsa
Vi ska träffa vår präst den 7 juli, i kyrkan. Så jag ringde kantorn idag för att kolla om han också kunde följa med då. Hoppas nu han vill spela de låtar vi vill ha.
Nästa vecka ska vi hämta ringarna. Ska leta örhängen också. Hittar inte inga jag tycker om. Sen är det småkillarnas kostymer. verkar ju nästan omöjligt att hitta till ett normalt pris...
Måste skriva en att göra lista. Så himla nervös att jag ska glömma något.
den är i spets med ganska mkt vidd i kjolen (tyll under) så har den trekvartsärm och gå ca till knät, lite ballerina över den tycket jag.
Oj, här händer det grejor. Vad ni är duktiga på att skriva.
Här känns det som om planeringen ligger lite på is. Vet liksom inte vad som ska göras, mer än bordsplacering o så ev vigsel- o festprogram.
Vad skriver man i dem? O vad gör man mer nu, när det börjar närma sig?
Vi ska försöka sätta oss ner någon kväll o spåna lite på bordsplacering o så gästpresentationer om vi nu ska ha det. Det har vi inte bestämt än..
Vårt hus är nu en byggarbetsplats. Vi håller på att få huset handikappanpassat, för dotterns skull, så bröllopet känns LÅÅÅNGT borta, men det är ju inte så långt kvar nu...
Jag läste nu några gånger om prästen, hur gick det till? Har han ringt eller måste jag ringer dit?Eftersom när jag bokade kyrkan sa dem att det ska höra av sig men det har de aldirg gjort, nu vet jag inte. Kanske ska jag ringa dit en gång till, men det verkar kanske lite för påträngande Men man får ju lite panik också...Och så har jag mardrömmar varje natt om min klänning