Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Då var hacker-prästen framme igen, denna gång med att posta tomma meddelanden. Börjar nog bli dags att gå hem snart...
1 Augusti
sarapayam
Bride 2be
Sagezza
Mrs baom
Ouno
Joplin09
Lövings
augustibrud2009
missnartfru
Noxire örnsköldsviks kyrka
Mois81 ( Uppsala- Dalby )
7 augusti
troddealdrig
8 augusti
Lisken
w2b Blom
CamillaMarcus
AnRo09
Juis31
J D
agtiwi
När2blir1
Hoppasbrud2009
Brud2009
Gurnell
Mitt hjärta 2008
MammaMiaa
15 augusti
Jeffa
JanetKim
Underbara060709
Mariya
Capu
Prahlis
Pentan
candy tyra 2009
För kärlekens skull
lojeli
22 augusti
1 år
LB5
Anki82
Goaste
Cherrybride
andbeyond
29 augusti
Milosmamma
Pärlan2009
Majsan12
090829
Moche
Hubba
konstigabaralillajag
Taaanja
Labolina09
Laguna2
Åsa Erika
Ja men sånt kan man svara på, men att få massa olika frågor känns som ett korsförhör om jag är tillräkligt bra för att få gifta mej i kyrkan...typ.
Men frågar han svarar jag mer än gärna =)
Hallå alla blivande brudar !!
Hur gjorde Ni för att träffa prästen,ska man själv ta kontakt? Eller kontaktar Han/Hon oss sen ?
Likaså kantorn,ska man kanske kontakta ?
Vad vet jag,jag har aldrig gjort de här förr..
Annars går de ganska bra här...våra toastmasters kan inte ens komma på vårat bröllop,så nåra såna har vi tyvärr inte,dom vi frågat tackade nej,o nu frågade vi ett annat par,som skulle tänka på saken..:/...Känns väl lite sådär,men de är väl bara till att improvisera om nu ingen vill vara toastmasters på våran dag..
Är väl inte helt roligt,men de får väl gå..Är de nån av Er som har nåra tips på hur vi ska lägga upp kvällen så vi slipper stå som toastmasters själva på vårt eget bröllop,så tar vi tacksamt emot de..:)
Haha,jooo de löser sig säkert,men just nu ser de såååå tråkigt ut..har planerat med syskon och vänner o nu sist kusiner..vi får se om min m2b´s kusin vill offra sig för oss..annars tänkte vi väl be hans far vara värd under kvällen o kanske även då kunna bistå som toastmaster..som sagt de löser sig nog.. ..
Nu funderar vi väl mest på om vi ska kontakta prällen o kantorn o när isåfall..?!
Får bli till att ringa imon antar jag o höra efter !