• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • MilosMamma

Nån som redan träffat prellen?

Vad pratade ni om? =)

• Hubba

Visst har vi!!!

annmka skrev 2009-06-09 09:00:51 följande:
    Hihih!! Dom är verkligen jättefina:) Vi har fantastisk smak;)
  • Goaste

Funderar ni på in- utgångslåtar i kyrkan så kolla på kyrkomusik.se Kolla under fliken vigsel. Finns jätte många att välja på!

• Mitt hjärta 2008

Vi ska träffa prästen imorgon, spännande. Han kommer hem till oss kl. 18 för att prata detaljer. Nu känns det verkligen på RIKTIGT!!

• Mitt hjärta 2008

(rättade bara mitt nick)

1 Augusti
    sarapayam
    Bride 2be
    Sagezza
    Mrs baom
    Ouno
    Joplin09
    Lövings
    augustibrud2009
    missnartfru
    Noxire örnsköldsviks kyrka
    Mois81 ( Uppsala- Dalby )

7 augusti
    troddealdrig

8 augusti
    w2b Blom
    CamillaMarcus
    AnRo09
    Juis31
    J D
    agtiwi
    När2blir1
    Hoppasbrud2009
    Brud2009
    Gurnell
    Mitt hjärta 2008
    MammaMiaa

15 augusti
    Jeffa
    JanetKim
    Underbara060709
    Mariya
    Capu
    Prahlis
    Pentan
    candy tyra 2009
    För kärlekens skull

22 augusti
    1 år
    LB5
    Anki82
    Goaste
    Cherrybride
    andbeyond

29 augusti
    Milosmamma
    Pärlan2009
    Majsan12
    090829
    Moche
    Hubba
    konstigabaralillajag
    Taaanja
    Labolina09

• För  kärlekens  skull

har kollat på in och utlåtar men känner inte att det är ngn som känns okej... vill ha ngt som är romantiskt och mera glatt och inte så sorgligt som många låtar som man tidigare hört i kyrkan typ Mendelson osv... jag tycker att den är fin liksom Gotlänskbrudmarch men jag vill ändå ha ngt mera glatt...
    min sambo tyckte vi skulle ha
    Honey honey med Abba..... vet inte om den passar att gå ut till.... vad tycker ni.....

• Hubba

Vi ska gå ut till ledmotivet till Änglagård...

• Goaste

För kärlekens skull skrev 2009-06-09 09:58:19 följande:

har kollat på in och utlåtar men känner inte att det är ngn som känns okej... vill ha ngt som är romantiskt och mera glatt och inte så sorgligt som många låtar som man tidigare hört i kyrkan typ Mendelson osv... jag tycker att den är fin liksom Gotlänskbrudmarch men jag vill ändå ha ngt mera glatt... min sambo tyckte vi skulle haHoney honey med Abba..... vet inte om den passar att gå ut till.... vad tycker ni.....
    [/citat]

Vi ska antagligen gå både in och ut till "feather theme" ledmotivet till Forrest Gump
    Hubba skrev 2009-06-09 09:59:15 följande:
    [citat]
    Vi ska gå ut till ledmotivet till Änglagård...
    Finns den på kyrkomusik.se ?
  • Goaste

För kärlekens skull skrev 2009-06-08 23:02:31 följande:

jag kommer nog inte ha ngn möhippa då mina vänner inte tycker att det är kul med sådant..... de anser att det bara är förlöjligandeupptåg.... lite tråkigt tycker jag... hade varit kul om det ändå blev något.... men men,,,,,
    Det behöver inte alls vara nått förlöjligandeupptåg. En kompis kompis möhippa var väldigt mysig. De träffade hemma hos bruden, åkte på spa men lite behandligar och mys. Sen åkte de hem till en i gänget och där åt de god mat. Sen kom det en som visade lite smink och sminkade bruden. Sen gick de som ville ut och de som ville gick hem.
    Gör bara klart för dina kompisar vad som gäller, vad du önskar och vad du absolut inte ställer upp på.
    Var på en möhippa förra året där vi dansade afrikansk dans (alla dansade!), hade tårtkurs hemma hos bruden, hade lite förfest och sen gick vi ut och åt. Jättemysigt!
  • MW 090829

Jag blev hippad i helgen och det var absolut fantastiskt. Ett stort lyckorus bara och inga förlöjligandeupptåg. Det är en speciellt känsla och var verkligen hur kul som helst.

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2