• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • Juis31

Tack så mycket..jo vi ringer imon o hör efter,så har vi de ur världen iaf..:)

• SaraPayam
    Juis31 skrev 2009-06-09 18:23:38 följande:
    Tack så mycket..jo vi ringer imon o hör efter,så har vi de ur världen iaf..:)
    Hahaha ja men det är väl bra. Då blir det ju något mindre å tänka på
  • Juis31

Eller hur..för inte är de liiiiite o tänka på,så här ganska exakt 2 månader innan den stoooora dagen..:)

• SaraPayam
    Juis31 skrev 2009-06-09 18:27:11 följande:
    Eller hur..för inte är de liiiiite o tänka på,så här ganska exakt 2 månader innan den stoooora dagen..:)
    Nämen precis Vi har ju typ 1½ månad kvar...på lördag Så det är rätt snart det är dags Det känns hela tiden som om man har glömt något, men jag kan inte komma på vad...tänkte sätt mig ner nästa vecka å skriva en packningslista, en fotolista & en lista på vad som är kvar å göra.
  • Juis31

Ja precis..de känns nästan som att vi bara precis börjat..hallå,borde börjat med planeringen för typ ett halvår sedan..men de blir nog bra,man får vara lite optimist med ju..
    Jag va bla sååå smart o beställde klänning från ett företag jag veeet inte funkar som de ska..så den klänningen lär jag väl aldrig se skymten av,så jag beställde en ny nu i fredags o hoppas,hoppas den kommer o att den passar som den ska...haha,men sån är jag..tar de lite som de kommer,men vill samtidigt att de ska bli bra..
    Sitter just nu o kollar klänningar åt mina tärnor,samtidgt som jag fixar med festprogram o funderar på hur de ser ut i festlokalen som vi inte ens sett irl..haaha..måste nog ta ett par dar semester så jag hinner med allt jag ska..o lite till

• SaraPayam

hahahaha vad jag känner igen mig Jag beställde min klänning från tradera, å den människan va inte alls seriös, men tillslut fick jag min klänning i alla fall
    När började ni planera? Vi började ju redan förra sommaren, så allt borde väl vara klart, tycker man, men ju mer man planerar dessto mer kommer man på

• Juis31

haha,ja jag beställde en från tradera nu i fredags o de verkar seriöst..I hope..!! har ju trots allt betalat en liten slant,så de måste va seriöst..!!

Jag bestämde mig för att Nu ska vi gifta oss i januari,så jag ringde o boka då,o sen ringde jag min sambo på hans jobb o sa att han ska gifta sig i år,den 8 augusti...haha,han höll på att dö på plats,men han blev glad..vi har ju talat om de i ca 7 år men inte kommit till skott..började väl lite smått att planera i samma veva,men har dock legat lågt ett litet tag,för att nu börja igen..jag tror jag planerar bäst under stress,för de känns som jag får mer gjort då..haha..Jag o jag,självklart menar jag VI tillsammans,fast han bestämmer ju inte lika mycket som mig då..

• SaraPayam

Hahahahaha vad kul Vilken överraskning Min sambo hade gått i taket...hahaha
    Jo men det blir säkert bra, vad är det för klänning du har beställt? Alltså klänningen som jag beställde är jättefin, så det är inget fel på den på nåt sätt, men säljarens attityd va liksom inte den bästa.
    Jag hade liksom vunnit budgivningen, men ändå ville de sälja en annan klänning till mig. Men jag orkade inte diskutera, så jag tog den andra klänningen, men fick betala 1600 kr mer än den andra...

• Juis31

Ja min sambo blev väl inte skitglad..han ba..."Eh..va f*n har du gjoooort",men blev ändå glad..en stund senare..hihi..ska de va ska de va ordentligt!!

Tråkigt när de blir som man INTE vill,men de är ju lagt bud ligger på tradera,så du borde fått vad du vunnit!!
    "Min" säljare har varit skitbra,mailat o frågat om vilken strl jag ville ha,om mina mått passar den klänningen osv..så jag är nöj,so far..den har förstås inte kommit ännu..men jag tror på den iaf..:)

Klänningen finns i mitt galleri här på BT..in o kika o säg gärna vad du tycker..jag använder sällan eller aldrig klänning,men tyckte denna va snygg..o i stil med mig..tror jag..

Har du bild på din klänning..är ju nyfiken ju!

• vintage

gifter mig den 15/8, så det närmar sig.

tror jag har hittat den perfekta klänningen också, från 1963!!!

ringen skulle hämtas igår, då var det för stor så dom var tvunga att ta in den, hoppas bara det blir bra, tur att vi var ute i god tid här...!

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2