• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • SaraPayam
    lillamånblomma skrev 2009-06-10 11:19:01 följande:
    Neeeeeeeeej det är min drömklänning, iaf när jag beställde den så hade jag känslan av "den måste jag ha det är MIN klänning". Jag har mardrömmar om att hon i brudbutiken har beställt fel klänning eller att sömmerskan gör någonting fel osv. Just därför att det är min drömklänning.Men jag är bara lite hysterisk, tror jag PÅ fredag känns det bättre när jag får pröva den för första gången Ja problemet med gaderoben måste jag också ta itu med eftersom brudbutiken har semester just i Augusti vad som betyder att jag måste ta med klänningen på en gång. Hemma hos oss får den inte vara eftersom min fästman får inte se den förs jag kommer in i kyrskan med min pappa. Så blir det nog svärmor som måste ta klänningen så länge....
    Hahaha, det blir nog bra ska du se
    Jo det är ju alltid ett problem det där, min hänger här hemma å m2b har sett den Han va ju med å valde den, så det gjorde liksom ingenting att han såg den
  • lillamånblomma
    SaraPayam skrev 2009-06-10 11:29:40 följande:
    Hahaha, det blir nog bra ska du se Jo det är ju alltid ett problem det där, min hänger här hemma å m2b har sett den Han va ju med å valde den, så det gjorde liksom ingenting att han såg den
    ^hihi....ja då gjorde det ingenting men jag är lite traditionell och han får absolut inte se klänningen Jag kunde ju också har den här fast jag lita inte på att han inte tittar på den när jag är borta....det finns en sådan sak med julklappar som han var nyfiken på och tittade in....
  • Goaste
    SaraPayam skrev 2009-06-10 11:16:22 följande:
    Jag ska med kolla upp det, för pressa den borde i alla fall jag göra, för den är väldigt skrynklig.
    Min är ju i krossad taft så den SKA vara skrynklig. Bild finns i galleriet!
  • För  kärlekens  skull

Angående Festprogrammet... ska man ha sånger på bröllopet... M2B tycker att det är onödigt o han vill inte att det ska vara det.... Jag vet inte själv vad jag egentligen tycker om den frågan... hur brukar det vara och hur kommer ni andra att göra,.....

• Boomtown

Jag är väl typ sist av alla här. Men nu har jag i alla fall skickat iväg en beställning på våra inbjudningskort. Det tar väl 2 veckor. Sen är det hög tid att skicka iväg dom. Sömmerskan håller å att sy upp min klänning och på tisdag ska vi in till stan och provsmaka tårtfyllningar. Nu börjar det bli lite stressigt. Då har vi gubbens kläder, kläder till pojken, blommor och hindersprövningen kvar. + att beställa nya förlovningsringar och att planera festen. Känn ingen press, inte då. Jag har fortfarande inte fått komma och kolla på lokalen för jag får inte tag i henne som har hand om det. Ser inte bra ut.

• Mitt hjärta 2008

Nu har vi träffat prästen och gått igenom allt med vigseln. Känns jätte bra, en härligt cool präst!
    Alla pslamer är bestämda och vi ska träffa kantorn för att höra lite förslag på ingång och utgångs musik.

Det blev så otroligt verkligt och det pirrar i hela kroppen!!

• För  kärlekens  skull

Hjälp.... hur du/ni att hinna... jag som tycker att jag har massor att planera kvar... och massor att göra.... Hoppas att ni kommer att få tag i henne som har hand om lokalen så den biten inte faller....
    /Eva

Boomtown skrev 2009-06-10 18:11:28 följande:
    Jag är väl typ sist av alla här. Men nu har jag i alla fall skickat iväg en beställning på våra inbjudningskort. Det tar väl 2 veckor. Sen är det hög tid att skicka iväg dom. Sömmerskan håller å att sy upp min klänning och på tisdag ska vi in till stan och provsmaka tårtfyllningar. Nu börjar det bli lite stressigt. Då har vi gubbens kläder, kläder till pojken, blommor och hindersprövningen kvar. + att beställa nya förlovningsringar och att planera festen. Känn ingen press, inte då. Jag har fortfarande inte fått komma och kolla på lokalen för jag får inte tag i henne som har hand om det. Ser inte bra ut.
  • Boomtown

Jaha, nu skiter det sig igen. Vi är dubbelbokade för andra gången. Jag tror jag går och skjuter mig. De hade skrivit fel datum!!!!!!!!!!!

• MilosMamma

Namen, va fan håller dom på med? nu får ju dom fixa det där...
    va e de för ställe?

Boomtown skrev 2009-06-10 21:36:42 följande:
    Jaha, nu skiter det sig igen. Vi är dubbelbokade för andra gången. Jag tror jag går och skjuter mig. De hade skrivit fel datum!!!!!!!!!!!
  • SaraPayam
    lillamånblomma skrev 2009-06-10 12:33:24 följande:
    ^hihi....ja då gjorde det ingenting men jag är lite traditionell och han får absolut inte se klänningen Jag kunde ju också har den här fast jag lita inte på att han inte tittar på den när jag är borta....det finns en sådan sak med julklappar som han var nyfiken på och tittade in....
    Hahaha vad gulligt. Sån är jag med, m2b kan inte säga att han har köpt nåt till mig för då söker jag igenom vartenda skåp här hemma
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2