Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Angående Festprogrammet... ska man ha sånger på bröllopet... M2B tycker att det är onödigt o han vill inte att det ska vara det.... Jag vet inte själv vad jag egentligen tycker om den frågan... hur brukar det vara och hur kommer ni andra att göra,.....
Jag är väl typ sist av alla här. Men nu har jag i alla fall skickat iväg en beställning på våra inbjudningskort. Det tar väl 2 veckor. Sen är det hög tid att skicka iväg dom. Sömmerskan håller å att sy upp min klänning och på tisdag ska vi in till stan och provsmaka tårtfyllningar. Nu börjar det bli lite stressigt. Då har vi gubbens kläder, kläder till pojken, blommor och hindersprövningen kvar. + att beställa nya förlovningsringar och att planera festen. Känn ingen press, inte då. Jag har fortfarande inte fått komma och kolla på lokalen för jag får inte tag i henne som har hand om det. Ser inte bra ut.
Nu har vi träffat prästen och gått igenom allt med vigseln. Känns jätte bra, en härligt cool präst!
Alla pslamer är bestämda och vi ska träffa kantorn för att höra lite förslag på ingång och utgångs musik.
Det blev så otroligt verkligt och det pirrar i hela kroppen!!
Hjälp.... hur du/ni att hinna... jag som tycker att jag har massor att planera kvar... och massor att göra.... Hoppas att ni kommer att få tag i henne som har hand om lokalen så den biten inte faller....
/Eva
Jaha, nu skiter det sig igen. Vi är dubbelbokade för andra gången. Jag tror jag går och skjuter mig. De hade skrivit fel datum!!!!!!!!!!!
Namen, va fan håller dom på med? nu får ju dom fixa det där...
va e de för ställe?