• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • Mitt hjärta 2008

Idag har jag fått demo av solisten på våra låtar som hon ska sjunga i kyrkan. Oooh, det var så vackert!!!!!!! Jag kommer stortjuta i kyrkan! (gjorde det redan idag när jag lyssnade på dom här hemma)

• lojeli

Åh vad tråkigt för dig, Goaste! Folk slarvar och har annat i skallen medan vi inte har något annat i skallen..typ... Men jag tycker du ska kontakta resten, kanske med ett mejl?

Själv är jag besviken för att ingen har osat, men för os är det 2 veckor kvar. När började svaren droppa in för er andra?

Goaste skrev 2009-06-15 14:26:57 följande:
    Angående OSA-datumet... vi hade osa-datum igår 14/6 och där är bara drygt hälften som hört av sig än... Ska vi kontakta resterande gäster som vi inte hört nått från än och hur länge ska vi vänta innan vi gör det?
  • MW 090829

De började ganska snart efter att de fått dem.

Många personer måste nog påminnas så maila eller ring.

• Mitt hjärta 2008

Jag var oxå väldigt orolig, vi hade OSA 6 veckor efter det att dom fått inbjudan.
    Det var kanske 70% som väntade att OSA tills sista veckan. Dom sista dagarna innan fick vi flest svar.
    Jag beklagade mig til min syster som sen hörde av sin svärmor att man brukar vänta med att lämna besked till precis innan för man inte vill verka "för ivrig"

Om det stämmer eller ej låter jag vara osagt!

Men om jag hade haft någon som inte svarade hade jag först mailat dom innan jag ringde.

• brud2009

Har börjat med gästpresentationerna till festhäftet samt bordsplacering, inte lätt! Tur att det är 1 1/2 månad kvar
    Har er präst kontaktat er, väntar fortfarande på att få höra från våran, skulle vara skönt att få de avklarat!

• Mitt hjärta 2008
    brud2009 skrev 2009-06-15 16:21:00 följande:
    Har börjat med gästpresentationerna till festhäftet samt bordsplacering, inte lätt! Tur att det är 1 1/2 månad kvar Har er präst kontaktat er, väntar fortfarande på att få höra från våran, skulle vara skönt att få de avklarat!
    jag håller också på med presentationerna, svårt som bara den på vissa!

Vi har jagat vår präst själv, han var här förra veckan och det gick jätte bra.
  • SaraPayam
    Lischen skrev 2009-06-14 22:40:23 följande:
    Hi-hi-hi... Vi har precis bestämt hur vi ska gå in. Vi gifter oss borgligt, i en rund loge som har två ingångar mittemot varandra. Gästerna sitter i en halvcirkel i mitten av logen, med "gångplats" i mitten.Min bästa kompis ska sjunga "En tuff brud i lyxförpackning" medan jag går in från ena hållet och "Han går som en karl" när min m2b går in från andra hållet...hon ska göra ett arrangemang med de båda...och så går vi mot varandra och möts i mitten!
    Hahaha fasen vad coolt Det kommer säkert bli toppenbra
  • SaraPayam
    CamillaMarcus skrev 2009-06-15 11:24:17 följande:
    Idag ska jag hämta min klänningen. Leveranstiden skulle vara 16 veckor, idag har det gått 28 veckor....
    Spännande. Gick allt bra? Va den fin?
  • SaraPayam
    Goaste skrev 2009-06-15 14:26:57 följande:
    Angående OSA-datumet... vi hade osa-datum igår 14/6 och där är bara drygt hälften som hört av sig än... Ska vi kontakta resterande gäster som vi inte hört nått från än och hur länge ska vi vänta innan vi gör det?
    Så va det för oss med, men de flesta svarade under en sista veckan. Och de som inte hade svarat ringde vi till veckan efter. Hoppas att det löser sig.
  • Goaste
    SaraPayam skrev 2009-06-15 17:09:47 följande:
    Så va det för oss med, men de flesta svarade under en sista veckan. Och de som inte hade svarat ringde vi till veckan efter. Hoppas att det löser sig.
    Jag vill inte verka sjåpig men det finns ju en anledning till att man har OSA-datum...
    Ska disskutera lite med M2B ikväll.
    Det roliga är att hans föräldrar inte anmält sig än :-P
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2