Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Idag har jag fått demo av solisten på våra låtar som hon ska sjunga i kyrkan. Oooh, det var så vackert!!!!!!! Jag kommer stortjuta i kyrkan! (gjorde det redan idag när jag lyssnade på dom här hemma)
Åh vad tråkigt för dig, Goaste! Folk slarvar och har annat i skallen medan vi inte har något annat i skallen..typ... Men jag tycker du ska kontakta resten, kanske med ett mejl?
Själv är jag besviken för att ingen har osat, men för os är det 2 veckor kvar. När började svaren droppa in för er andra?
De började ganska snart efter att de fått dem.
Många personer måste nog påminnas så maila eller ring.
Jag var oxå väldigt orolig, vi hade OSA 6 veckor efter det att dom fått inbjudan.
Det var kanske 70% som väntade att OSA tills sista veckan. Dom sista dagarna innan fick vi flest svar.
Jag beklagade mig til min syster som sen hörde av sin svärmor att man brukar vänta med att lämna besked till precis innan för man inte vill verka "för ivrig"
Om det stämmer eller ej låter jag vara osagt!
Men om jag hade haft någon som inte svarade hade jag först mailat dom innan jag ringde.
Har börjat med gästpresentationerna till festhäftet samt bordsplacering, inte lätt! Tur att det är 1 1/2 månad kvar
Har er präst kontaktat er, väntar fortfarande på att få höra från våran, skulle vara skönt att få de avklarat!